Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flere vinduer åben på en gang

+2
Jeg kan rigtig godt lide e-conomic på mange måder, men jeg savner en simpel funktion

Jeg vil gerne have mulighed for at have flere vinduer åbent på samme tid. Ex. min superkladde & oprettelse af leverandører eller rapporter og kunder mv. mv. Der er mange forskellige sammenhænge det kunne være relevant

Jeg håber udviklingsafdelingen vil tage dette op - det skulle være meget simpelt. Og hvis du kunne bruge denne funktion så giv det til kende her!

Mvh
Henrik
i Forslag » Andet af (170 points)
opdateret af 🔒

3 Svar

Som administrator logger jeg på 2 gange på samme selskab, og på den måde har jeg adgang til 2 steder i samme regnskab på samme tid.

Det skulle du måske prøve?

Mvh

Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Med venlig hilsen<br> Anne Bjørnsten<br> A B Consult - Regnskabsassistance<br> <div style="text-align: left;">&nbsp;<a title="www.a-b-consult.dk" href="http://www.a-b-consult.dk" target="_blank">www.a-b-consult.dk</a></div>
Forslag af (2.1k points)
Bare duplikér vinduet. Men, i stedet for at systemet crasher en gang hver halve time, så må du påregne at det crasher hvar 10. minut hvis du åbner 2 faner. Så det er en afvejning af om besparelsen står mål med det ekstra arbejde med at starte hele balladen forfra.....
Forslag af (1.8k points)
Du kan blot kopiere url'en. Sætte den ind i en ny fane og så flytte den fane over i et andet vindue - det fungerer fint, men du skal være obs på at du kan skulle opdatere siden fra tid til anden for at reflektere arbejde udført i det andet vindue

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)