Flere vinduer åben på en gang

+2
Jeg kan rigtig godt lide e-conomic på mange måder, men jeg savner en simpel funktion

Jeg vil gerne have mulighed for at have flere vinduer åbent på samme tid. Ex. min superkladde & oprettelse af leverandører eller rapporter og kunder mv. mv. Der er mange forskellige sammenhænge det kunne være relevant

Jeg håber udviklingsafdelingen vil tage dette op - det skulle være meget simpelt. Og hvis du kunne bruge denne funktion så giv det til kende her!

Mvh
Henrik
spurgt 20 Jan, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af True North (170 points)
opdateret 28 Jan, 2016 af Lasse Bager

3 Svar

Som administrator logger jeg på 2 gange på samme selskab, og på den måde har jeg adgang til 2 steder i samme regnskab på samme tid.

Det skulle du måske prøve?

Mvh

Anne Bjørnsten

www.a-b-consult.dk

Med venlig hilsen
Anne Bjørnsten
A B Consult - Regnskabsassistance
besvaret 20 Jan, 2016 Forslag af A B Consult (2,060 points)
Bare duplikér vinduet. Men, i stedet for at systemet crasher en gang hver halve time, så må du påregne at det crasher hvar 10. minut hvis du åbner 2 faner. Så det er en afvejning af om besparelsen står mål med det ekstra arbejde med at starte hele balladen forfra.....
besvaret 20 Jan, 2016 Forslag af mogens_l (1,760 points)
Du kan blot kopiere url'en. Sætte den ind i en ny fane og så flytte den fane over i et andet vindue - det fungerer fint, men du skal være obs på at du kan skulle opdatere siden fra tid til anden for at reflektere arbejde udført i det andet vindue

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Jan, 2016 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)