forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tidsregistrering skræddersyet til den enkelte medarbejder

0
Hej!

Jeg sidder i øjeblikket og er ved at revidere vores tidsregistrering med nye aktiviteter til at taste for medarbejderne. Listen er ved at være ganske lang og jeg har erfaring med, at det kan være svært for medarbejderen at vælge den rigtige aktivitet, da de forskellige grupper af medarbejdere har mange mer eller mindre ens aktiviteter.

Tænker at det kunne være en god idé hvis man, når man opretter en medarbejder gruppe, kunne indkredse hvilken aktiviteter denne medarbejdergruppe kan anvende. Sådan at det ikke er hele listen de får op når de søger i aktiviteter, men kun det der er relevant for den enkelte medarbejdergruppe.

Med venlig hilsen

Helen
spurgt 4 Jan, 2016 i Forslag » e-conomic generelt af HOS (210 points)
status opdateret 26 Jan, 2016 af huusmann

1 Svar

Kære Helen :)

Tak for dit indlæg og gode forslag.

Jeg kan godt se, at det ville kunne give god mening. Men vi har ikke nogen planer om at implementere dette, da vi ikke tror det er så mange af vores kunder, der kan få værdi af dette. De fleste af vores kunder, har ikke så mange aktiviteter.

Jeg vil råde jer til at rydde op i aktiviteterne og så spærre dem i ikke længere bruger - på den måde, vil det blive mere overskueligt for jeres medarbejdere.

Giver det mening?

Med venlig hilsen

Catrine Huusmann

Online regnskabsprogram

besvaret 26 Jan, 2016 Forslag af huusmann (1,440 points)
overvejes× 112
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”