forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ingen ting virker og alle er åbenbart på juleferie... ???

0
Utroligt at der ikke er noget som kan hjælpe.

Intet virker,

rapporter, der kommer ingenting

Kunder, omdøbning af kundegruppe, ingen ting virker.
spurgt 25 Dec, 2015 i Spørgsmål » Andet af Doris Flintrup (1,060 points)
status opdateret 5 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

2 Svar

Hej Doris,

Tak for din besked.

Jeg har netop testet i min egen aftale for lige at tjekke. Det virkede.

Det kunne derfor tyde på der er noget der driller på din maskine - det er bedste bud lige nu og her. Jeg tænker 2 ting.

1) Har du mulighed for at teste på en anden computer?

2) Har du mulighed for at prøve i en anden browser end den du bruger nu? Jeg vil anbefale dig at prøve Google Chrome: http://wiki2.e-conomic.dk/generelt/hvad-er-en-browser

Undskyld det sene svar.

Mvh

Steffen Ekelund

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 25 Dec, 2015 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej

Desværre, så hjælper det heller ikke.
besvaret 26 Dec, 2015 Spørgsmål af Doris Flintrup (1,060 points)
Hej Doris,

Ved sådanne lidt mærkværdige fejl i systemet, som vi ikke selv kan reproducere, der ved vi af erfaring at sådanne fejl oftest er browser relateret.

Derfor vil det som oftest hjælpe at skifte browser eller prøve på en anden computer. Hvis det stadig ikke virker, så kan vi gå et spadestik dybere og slette cookies og cachefiler på computeren.

Nu ved jeg du også har skrevet ind til info@e-conomic.dk hvor jeg har givet dig et svar pr. mail.

Men hvis andre nysgerrige læsere også gerne vil vide hvordan man sletter cookies og cache filer vedlægger jeg her et link til en e-copedia artikel som forklarer det, alt efter hvilken browser man anvender.
link: http://wiki2.e-conomic.dk/generelt/log-paa-problemer

Det kan løse nok mere end 9 ud af 10 problemer, ofte i typen af visningsfejl eller hvis der er nogle knapper som ser ud til ikke at fungere.

Lad os endelig fortsætte dialogen pr. mail eller pr. telefon, så vi kan finde den korrekte løsning for dig - for det skal selvfølgelig virke efter hensigten igen :-)

Rigtig god dag og godt nytår!
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”