forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Hastighed i e-conomic

+3
Hej e-conomic

Er der en mulighed for at e-conomic kommer til at køre en fornuftig og brugbar hastighed i en nær fremtid?

Jeg sidder lige nu med en kassekladde med ca. 150 indscannede bilag. Når jeg klikker på rediger på de enkelte bilag, så går der 13-16 sekunder før bilaget åbner, det er alt alt for langtid.

Jeg laver regnskaber for en række små og mellemstore virksomheder, på time pris, og kunderne er ikke super glade for at betale mig på time basis, når det meste at tiden går med at vente på e-conomic.

Er jeres server en Commodore 64??

Med venlig hilsen

Søren Houlberg
spurgt 5 Nov, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Søren Houlberg (440 points)
Prøv at skifte over til internet explorer. Det er træls at skulle tvinges af en softwareleverandør til at bruge en browser man ikke bryder sig om, men det er bare den eneste browser hvor e-conomic fungerer nogenlunde tåleligt.

Jeg har foreslået oraklerne at lave et proprietært program hvor de selv kan styre miljøet, og sikkert opnå en hastighedsforbedring på en faktor 10-20 gange. Men som med alle andre forslag er det som at hælde vand på en gås.

Så medens vi venter på konkurrenterne bruger jeg IE.

1 Svar

Hej Søren

Tusind tak for dit indlæg og dit spørgsmål.

Så vidt jeg er informeret så er vores servere ikke en stak linkede Commodore 64'ere, til trods for at det godt kan føles sådan fra tid til anden.
Er det helt generelt at du føler der er langsom hastighed Søren? Eller var det et enkeltstående tilfælde at den kørte meget langsomt i denne kladde?
Ligeledes vil jeg også gerne høre lidt om de klassiske klichéagtige faktorer, hvilken internetbrowser anvendte du i denne kladde? Og var du på trådløs eller fast internetforbindelse?

Som udgangspunkt burde der nemlig ikke være nogen problemer i hastigheden udover almindelige pdf/billede load mv.

Ser frem til at høre nærmere

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 12 Nov, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”