Hej
Vi sælger til trælaster, privatfolk og hegnsfirmaer i hele landet.
Noget vi får mange henvendelser om, er at faktura mailen går pr automatik til sælgeren tilknyttet ordren, OG til firmaets faktura mail. Sælgerne vil ikke have fakturaen, de bliver forvirret over at de modtager mails med fakturaer, så tror de ikke at bogholderiet får den, de vil kun have en ordre bekræftelse. Resten skal deres bogholderi klare.
Desuden kommer den ikke 1/3 af tiden med deres faktura mail alligevel, der er en seriøs fejl i jeres system, som jeg har ringet om et par gange. Istedet kommer den kun med sælgerens mail adresse og jeg skal manuelt ind og finde den der er tilknyttet bogholderiet.
Få det nu fikset.
Jeg har talt med et par stykker fra E-conomics om dette over et par dage, bla Christina og Rasmus, og dette kan ikke lade sig gøre i dette system. Christina ændrede det hos mig den anden dag i troen om at det kunne lade sig gøre, men Rasmus ændrede det tilbage igen idag. Man kan kun lave enten eller..!
Man burde kunne lave det sådan at man kan vælge en hel gruppe fx Trælaster og vælge at fakturaen KUN skal sendes til deres bogholderi når kunden ønsker det sådan. Det kunne man i vores tidligere salgssystem.
Vh Jacob Rind / Lind Beton 2143 0023