forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Rette i en Attentionperson

0
Hej.

Er det bare mig der ikke kan finde ud af det eller kan man ikke rette eller se detaljer om en attentionperson i debitorarkivet?

Jeg er ved at være træt af at når jeg har en ændring til en attentionperson inde på mine debitorer, så er der ikke muligheder for at ændre i en eksisterende person f.eks. for at tilføje en CC mailadresse.

Hver gang er man tvunget til at lave en ny og de må ikke hedde det samme.

Man skal også huske hvad der står under de forskellige personer, da man ikke kan se detaljer om den allerede oprettede person.

 

Hvis det ikke er mig der ikke kan finde det, så ville det være en stor hjælp at få dette gjort muligt.

 

Hilsen Birgitte
spurgt 8 Okt, 2015 i Spørgsmål » e-conomic generelt af BSN (360 points)
status opdateret 8 Okt, 2015 af Lauris Sørensen

2 Svar

 
Bedste svar

Hej Birgitte

 

Tusind tak for dit indlæg.

 

Jeg kan godt se problematikken i at du ikke kan redigere de kontaktpersoner der er tilknyttet som attention.

 

Hemmeligheden ligger egentlig I at denne reference ikke tager dig hen til kontaktperson-kartoteket, men blot oplyser hvilken kontaktperson der er valgt. Hvis du derimod går i kundekartoteket og trykker på knappen "flere" ud for kunden, og klikker ind på Kontaktpersoner. Så kan du se alle kundens tilknyttede kontaktpersoner, samt rette detaljer som navn, mailadresse eller andet.

 

Du kan se vores e-copedia artikel omkring oprettelse/redigering af kontaktpersoner her

Giver håndteringen af kontaktpersoner bedre mening på baggrund af ovenstående?

Ser frem til at høre nærmere smiley


Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 8 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
valgt som bedste svar 9 Okt, 2015 af BSN
Hej Lauris.

Mange tak for hjælpen, det var bare det jeg havde brug for, så nu er alle problemer løst.

Vidste ikke at man kunne gå denne vej ind, så tak for hjælpen.

Hilsen Birgitte

Hej Birgitte

Tak for tilbagemeldingen smiley

Hvor er det bare godt at høre!

Ha' en dejlig weekend når du kommer dertil


Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 9 Okt, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”