Hejsa
Jeg kan se, at "Bankafstemning"-funktionen kan hente posteringer fra en csv fil og koble dem sammen med en tilsvarende liste over posteringer på kassekreditkontoen i Economic, men der er stadig en masse taste arbejde...
Kunne I ikke udvikle lidt videre på modulet, så nedenstående blev muligt - så ville der VIRKELIG være tid at spare..:
Når jeg konterer en faktura, så vælger jeg fx. "bankoverførsel", som betalingsmetode, så betalingslinien bliver overført til "Betalinger"... Herfra kan jeg så overfører betalingen til netbank via en csv fil...
Når så betalingen bliver gennemført, så skal jeg ind og lave konteringen, hvor jeg debitere kreditoren (udligner fakturaen) - og kreditere kassekreditten (og indirekte stemmer kassekreditten af ift. bankkontoen)...
Når jeg nu på intet tidspunkt har påvirket konteringsstrengen i netbankbetalingen, kunne I så ikke udvikle modulet således, at systemet selv kan genkende konteringsteksten (som den selv har lavet) - og dermed selv lave konteringsstrengen, som udligner kreditoren/fakturaen og kreditere/afstemmer kassekreditten..?
SÅ vil der spares MEGET tid...
Hilsen Jørgen