E-conomic i en nøddeskal :-(
Hvorfor tager I ikke jeres udviklingsarbejde alvorlig?
Hvorfor stopper I, når I møder udfordringer?
Hvorfor afviser I hovedparten folks forslag?
Er jeres bruger-forum ikke blot blevet til et forum, hvor I godkender den feedback, som lige med nemhed passer ind?
Hvor er offerviljen til at imødegå brugerne?
Det er jo indlysende klart for alle at der er brug for flere felter i en moderne verden, hvor folk og firmaer har flere telefoner (hjemme-telefon, kontor-telefon, mobil-telefon privat, mobil-telefon firma, fax-nummer osv). Så møder I lidt udfordringer, og så droppes det alligevel.
Se hvor mange forslag, som jeg (som værende en af de mest bidragende programmører her i forummet) er kommet med igennem årene fra mine eco-kunder og se på, hvor meget af det, som er blevet optaget, og i dag er realiseret i E-conomic.
Jeg kan ikke på stående fod huske et eneste eksempel på noget, hvor jeg kan pege på af mine eco-kunders forslag, som er blevet realiseret. Jeg kan huske forkert, men pointen er blot, at jeg gennem årene har fået en erfaring, som hedder, at det næsten ikke er muligt at få noget realiseret af ens eco-kunders gode forslag.
Og så er det lige at man spørger sig selv, hvorfor man bruger så meget tid i E-conomic miljøet...
Jeg fristes til at sige højt, hvad jeg går og tænker, nemlig at dette forum er blevet en joke. I lader af image-mæssige årsager som om, at I udvikler efter brugernes feedback, mens I kører efter jeres egen stramme projektstyring.