Hej,
Det er din oplevelse, og det vil jeg absolut ikke rykke ved. Jeg vil dog gerne tilføje et par ting, som jeg oplever dem:
- Betaling(en) for lagerstyring har ingen entydig forbindelse til videreudvikling af funktionaliteten i produktet. Man betaler løbende for brugen af programmet, som det er. Nye tiltag og udvikling er et plus, men ikke en del i sig selv. Og selvom der ikke kommer en udvikling i lager i sig selv(det har i hvert fald været meget lidt historisk), så tages der stadig højde for det, når der eksempelvis udvikles tiltag til std. modulet, da det også skal tage højde for, den logik som lager ligger op til. Når det så er sagt, så har vi netop forummet for at tage i mod forslag til netop lager.
- I forhold til prisen, så er den sat efter, hvad der giver mening i forhold til brug. Om den giver mening i alle tilfælde - det tror jeg ikke. Men min oplevelse er, at den rammer meget godt. Der vil klart være eksempler med nogen der aldrig har brugt supporten, hvorfor skal de så betale? Det er en beslutning som er taget, så alle har muligheden for at få hjælp, og stadig holde en forholdsvis simpel pakkeløsning.
Mvh
Steffen Ekelund
e-conomic