Hej Henriette.
Jeg beklager at måtte sige, at jeg ganske udemærket er klar over det problem, I har med App'en :-( Den har, i de 2 år jeg har benyttet mig af jeres system, ikke virket, selvom I vedbliver at påstå, at "den er oppe at køre lige om lidt" og på trods at problemerne vedbliver at reklamere med muligheden. Jeg venter fortsat....
Ja, jeg anvender Safari, når jeg kører e-conomic, men jeg kan for god ordens skyld oplyse, at det er et fedt og ligegyldigt, om jeg anvender Safari eller Chrome: Fakturaen udskrives kun i en "version ca. 75% af papirets størrelse". Eneste forskel er, at der via Chrome kommer en grim grålig ramme omkring de 75% der udnyttes af papiret.
Jeg antager at Firefox er endnu en vej til samme problem, så jeg er ikke meget for at skulle lægge endnu en browser på mine it-løsninger?!
Jeg ser frem til at modtage en løsning af mit problem, der virker! Jeg betaler for jeres ellers udmærkede program, men har svært ved at se fidusen ved ikke at kunne udskrive en præsentabel faktura, fordi en eller anden opsætning gik tabt i en opdatering hos jer.
Jeg ser frem til et hurtigt og brugbart svar.
På forhånd tak.
MVH Mette