forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Visning af notat

+5
Det kunne være rart om evt. notat blev vist (evt. som popup) ved oprettelse af ny ordre på kunder med notat tilknyttet.
spurgt 2 Mar, 2015 i Forslag » e-conomic generelt af Peter Ø (310 points)
status opdateret 19 Dec, 2016 af Andreas Polk

4 Svar

Hej Peter.

Tak for dit indlæg.

Jeg kan godt se, at dette kunne være rigtig smart, hvis man nu havde en note med noget vigtigt man skulle huske, inden man lavede en ordre, faktura e.l. til sin kunde.

Er ikke helt sikker på, det lige skulle være en pop up der kom frem, da vi helst ikke vil forstyrre jer alt for meget i jeres arbejde. Så skulle det være et aktivt valg man tog, om man ville have den skulle komme frem med dem.

Det kunne også være i kundeopslaget, hvor man nu kan se "Posteringer på konto", måske det kunne være en mulighed at ligge note ikonet der?

Jeg vil i hvert fald lade den står om overvejes, for at se der allerede er andre bruger der har stemt på  det.

Vi vil så tage det med videre til vores forum møde, hvor vi kigger på lidt forskellige muligheder, og om det overhovedet kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 6 Mar, 2015 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
Som E-conomic er nu, så kan notater så let overses - og bliver det praktisk også alt for tid. Måske debitoren kunne få en rød farve (eller andet) i debitor-oversigten, så det er tydeligt, at der ligger et notat på personen. Så overser man ikke at der ligger et notat.

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

besvaret 8 Mar, 2015 Forslag af Jens Kirk (7,900 points)
Vi har faktisk et næsten-færdigt design på plads til visning af info om én eller flere (ikke-udførte) noter på den underliggende kunde ved redigering af tilbud, ordrer og fakturaer. Det er ikke helt berammet endnu - men vi skal nok holde jer up-to-date.

Mvh.

Christian Estrup

Development Director

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 8 Mar, 2015 Forslag af Christian Estrup (19,850 points)

Hej Peter 
Jeg er igang med, at rydde lidt op i nogle af vores tidligere indlæg og faldt her over dette som jeg kan se, at vi ikke endeligt har fået opdateret færdigt.

Det er sådan nu, at når du opretter en ny faktura, tilbud eller ordre på en kunde hvor der ligger en note som står "ikke-udført" så bliver der vist en lille blåt ikon ved kundens navn.
Så er det muligt, at trykke på ikonet og få vist noten. 

Jeg vælger derfor, at ændre forslaget til "gennemført" så indlægget så rigtigt.
Rigtig god dag og glædelig jul smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 19 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”