forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

retur mail v. modtagning af faktura

0
Hej
Jeg har været udsat for at kunden har givet mig en forkert mail adresse, og tænker om ikke det ville være muligt at lave det sådan, at man kan vælge at få en retur mail hvis fakturaen ikke bliver modtaget eller når den bliver læst(modtaget) det kunne jo også ske, at man måske kommer til ved en fejl, at man laver en tastefejl,  når man skriver mail adressen ind.
spurgt 17 Sep, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af bo_blik (170 points)
opdateret 6 Dec, 2012 af Gurjap

1 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Jeg tror ikke denne funktion er mulig i e-conomic eftersom de faktura/ordre/tilbud man sender ud bliver afsendt med <a href="mailto:post@e-conomic.com">post@e-conomic.com</a>(.dk).

Vi har dog lavet email@dminstration som kan løse denne opgave.

I vores system har du mulighed for at sende faktura/ordre/tilbud ud med din egen mail som afsender - dvs dine kunder kan svare igen på mailen - enten som enkeltvalgt mail eller i et interval.

Løsningen er lagt som en ekstra fane i din e-conomic brugerflade.

Udover det får du en kopi tilsendt din eget mailprogram, hvor du kan se at du har sendt en mail til kunde med faktura/ordre/tilbud - hvis kundes mail er invalid vil du ligeledes modtage en mail herom at den ikke kunne sendes.

Yderlig kan du også bruge denne funktion som en opfølgningliste til dine udsendte tilbud.

Du er velkommen til og ringe 7025 7600 eller mail <a href="mailto:mhp@scan-soft.com">mhp@scan-soft.com</a> hvis du vil høre mere.

Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 18 Sep, 2012 Spørgsmål af mhp (3,540 points)
valgt som bedste svar 6 Dec, 2012 af Gurjap
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”