Nu er der gået et år og så står jeg igen med flere hundrede bilag, der skal posteres på kort tid - så er det også tid for min tilbagevendende årligt forslag til e-conomic... :)
Flytning af bilag mellem foldere -
Kunne vi ikke få en enkelt funktion i såvel ubehandlet som arkivfolderne, hvoprved man kunne markere og flytte udvalgt eller samtlige bilage fra den ene folder til den anden i ét hug, fremfor at skulle brug ca. 10 minutter til at klikke "Arkiver" efterfulgt af "folder" - men al den risiko der er, for at man flytter et enkelt bilag til forkerte folder - for slet ikke at tale om ømme håndled fra så mange gentagne museklik? Det er en operation, jeg bruger rigtig meget.
Import af poster fra indskannet til kassekladden -
Kunne man ikke gøre det muligt, at oprette nye posteringer fra ethvert arkivfolder, fremfor kun ubehandlet? På denne måde vil man slippe for problematikken beskrevet i ovenstående forslag?
Sletning af flere bilag fra arkivfoldere -
Ligeledes er det ret tids- og museklikkrævende at slette hele indholdet - eller mange bilag - i en arkivfolder eller ubehandlet - kunne man ikke lave en markere alle/slette alle funktion?
Måske ikke i tid til dette års regnskabsmarathon - men måske til næste år?
:)