Hej Tine.
Tak for dit indlæg.
Det er ikke noget vi arbejder på, jeg har lige dobbelt tjekket, og det ligger ikke som et forslag hos vores teknikker.
Jeg har siddet og kigget lidt på dit forslag, og testet lidt frem og tilbage i min aftale, for at se om det er noget der ville kunne lade sig gøre.
Det eneste problem jeg lige sidder og tænker på er at, når du normalt opretter en ny varelinje, så har du pop up vinduet fremme hvor du starter med at vælge varenr., så er der varenavn, antal, pris osv. Hvis det var sådan at man kunne vælge flere varer på en gang i det første felt, lad os sige jeg vælger 5 på listen, så ville det ikke rigtigt være muligt for mig at være de yderligere informationer (antal, pris mm.). Så som jeg ser det, så ville den springe denne mulighed over, og du ville komme til billedet hvor du ser de 5 linjer er oprettet. Og derefter skal jeg så redigere hver af de 5 linjer, for at ændre antal, pris og evt. tekst.
Håber det er korrekt forstået, og det er sådan du mener det. For på baggrund af det, ville jeg mene at man i sidste ende kommer til at bruge lige så lang tid på at ligge de 5 varelinjer ind på fakturaen. Og derfor vil jeg sætte dette forslag til implementeres ikke.
<p>
Med venlig hilsen</p>
<p>
<strong>Christina Heckmann</strong></p>
<p>
<strong>