Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vælge flere varelinjer på en gang

0
Hej

Jeg har fået at vide i arbejder på at man har mulighed for at vælge flere varelinjer ad gangen, er det korrekt?

Hvornår kommer i på banen med det?

Det er virkeligt irriterende at man ikke kan vælge mere end 1 vare når man kan se de varer man efterfølgende har brug for på sin faktura står lige nedenunder... Og det går jo ikke ligefrem hurtigt at fremsøge, vi har fx. over 20.000 vare nr. så det tager sin tid.

(Og den jeg har fået det at vide af kender jeg ikke navnet på, men han ringede ifbm at vi skal betale mere og der kom vi til at tale om det. Han sagde det var på vej, men efterfølgende chat med anden medarbejder kunne ikke finde ud af om det var rigtigt, så derfor fik jeg besked på at skrive herinde. Håber så det hjælper..)

 

Mvh

Tine Hansen

Bjergby Elektrikeren
i Forslag » Andet af (220 points)
status opdateret af

2 Svar

Hej Tine.

Tak for dit indlæg.

Det er ikke noget vi arbejder på, jeg har lige dobbelt tjekket, og det ligger ikke som et forslag hos vores teknikker.

Jeg har siddet og kigget lidt på dit forslag, og testet lidt frem og tilbage i min aftale, for at se om det er noget der ville kunne lade sig gøre.

Det eneste problem jeg lige sidder og tænker på er at, når du normalt opretter en ny varelinje, så har du pop up vinduet fremme hvor du starter med at vælge varenr., så er der varenavn, antal, pris osv. Hvis det var sådan at man kunne vælge flere varer på en gang i det første felt, lad os sige jeg vælger 5 på listen, så ville det ikke rigtigt være muligt for mig at være de yderligere informationer (antal, pris mm.). Så som jeg ser det, så ville den springe denne mulighed over, og du ville komme til billedet hvor du ser de 5 linjer er oprettet. Og derefter skal jeg så redigere hver af de 5 linjer, for at ændre antal, pris og evt. tekst.

Håber det er korrekt forstået, og det er sådan du mener det. For på baggrund af det, ville jeg mene at man i sidste ende kommer til at bruge lige så lang tid på at ligge de 5 varelinjer ind på fakturaen. Og derfor vil jeg sætte dette forslag til implementeres ikke.

<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)
Hej
Jeg har ellers fået at vide der bliver arbejdet på det, men det er måske standard svar til kunderne.

Jeg tror ikke du har forstået mit spørgsmål, det er ikke noget med at oprette varelinjer, men simpelthen at kunne vælge allerede eksisterende varelinjer med et flueben, så man ikke skal sidde og fremsøge samme varetyper flere gange når nu man kan se at den næste vare man skal have på sin faktura står lige nedenunder den der allerede er valgt.
Det burde da kunne lade sig gøre, og spare mig for en del tid i jeres efterhånden meget langsomme program. Men kan godt se at det nok er hurtigere for jer at give det et "Emplementeres ikke"...

Hej igen.

Jeg vil gerne starte med at beklage, at du har fået dette af vide, når det ikke er tilfældet.

Det kan godt være jeg ikke har forstået forslaget korrekt, derfor prøver jeg lige at vise hvordan jeg har forstået det, her nedenfor, også må du endelig sige til, hvis dette ikke er korrekt.

Du går ind og laver en ny faktura, klikker på "Ny fakturalinje". Så vælger du at lave et opslag i dit varekartotek, og får dette billede frem:



Det er så her du gerne ville kunne vælge mere end bare én vare, fx hvis du ved du på næste varelinje skal bruge den der er lige nede under, så ville du gerne have muligheden for at vælge/hakke flere af når du står herinde? Er det korrekt forstået?


<p>     Med venlig hilsen</p> <p>     <strong>Christina Heckmann</strong></p> <p>     <strong>
Forslag af (13.4k points)