Hej e-conomic
Jeg skulle lave en videre fakturering af en faktura, vi havde modtaget via indscannings modulet.
Jeg kopierede fakturaen, så jeg havde to liggende i "indscannede bilag". En til at vedhæfte, når jeg bogførte fakturaen, og en til at vedhæfte den faktura jeg ville sende til kunden.
Nu står jeg så i faktura og vil tilknytte et bilag, men hov, jeg kan slet ikke hente i "indscannede bilag".
Har snakket med jer og fået oplyst, at man skal ha' tillægsmodulet "Indscannede bilag", for at tilknytte et bilag til en faktura til en kunde, MEN man skal ikke hente bilaget i "indscannede bilag".
Hvorfor søren skal man så ha' det tillægsmodul, når man ikke benytter det?
D.v.s. jeg skal udskrive den fakturaen vi har fået elektronisk direkte i e-conomic og efterfølgende indscanne den og gemme den på min computer, for at jeg efterfølgende kan vedhæfte den en faktura.
Hvorfor laver I ikke det sådan, at man BÅDE kan hente bilag i indscannede bilag OG på ens computer.
For mig er det total ulogisk, at man har noget der hedder "indscannede bilag", men jeg kan ikke benytte den, når jeg videre fakturerer.
Så dette et forslag fra mig.
Kan I ha' en god dag :-)
Hilsen Tina