Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Visning af kategorier og varianter i ordreoverblik

0
Hej E-conomics

Tak for et godt program.

Jeg leder efter en metode til at se de forskellige varianter af et produkt direkte i ordreoversigten? Er dette muligt?

Som eksempel har jeg en lang raekke ordrer for det samme produkt fx t-shirt. Her ville det vaere rart, hvis jeg direkte i ordreoversigten, naar jeg har trykket Vis Linjer direkte kunne se fx. str. og farve, saadan jeg undgaar at skulle klikke ind paa de enkelte ordrelinjer hvergang.

Tak for hjaelpen.
lukket
i Spørgsmål » Andet af (200 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej svn230

Der er desværre ikke mulighed for at få disse detaljer med i ordreoversigten Vis linjer.

Der er to andre muligheder for overblik vedr kategorier og varianter, som du har i ordre. Du kender dem måske nok.

Det ene sted er på selve matrix ikonet på den pågældende vare, hvor du kan se hvad du:  har på lager, har i ordre, har bestilt, og har til rådighed.

Det andet sted som kan give et overblik er under faneblad Rapport, hvor du kan vælge rapporten Genbestilling og sæt flueben i Fordel pr. variant. Rapporten kan sorteres på nogle af kolonnerne, og du har naturligvis også muligheden for at få vist denne rapport i excel.

Jeg er klar over at mine forslag jo ikke ligger i skærmbilledet du har i vis linjer men det er det nærmeste jeg kan komme.

Det er  i øvrigt et godt forslag, som vi hermed har noteret os, men jeg kan dog intet sige, om perspektiverne for en mulig implementering af dit forslag.

  Lennart Schmidt Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (5.6k points)
valgt som bedste svar af