Visning af kategorier og varianter i ordreoverblik

0
Hej E-conomics

Tak for et godt program.

Jeg leder efter en metode til at se de forskellige varianter af et produkt direkte i ordreoversigten? Er dette muligt?

Som eksempel har jeg en lang raekke ordrer for det samme produkt fx t-shirt. Her ville det vaere rart, hvis jeg direkte i ordreoversigten, naar jeg har trykket Vis Linjer direkte kunne se fx. str. og farve, saadan jeg undgaar at skulle klikke ind paa de enkelte ordrelinjer hvergang.

Tak for hjaelpen.
spurgt 12 Jul, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af svn230 (200 points)
status opdateret 9 Okt, 2012 af frederiknielsen

1 Svar

Bedste svar
Hej svn230

Der er desværre ikke mulighed for at få disse detaljer med i ordreoversigten Vis linjer.

Der er to andre muligheder for overblik vedr kategorier og varianter, som du har i ordre. Du kender dem måske nok.

Det ene sted er på selve matrix ikonet på den pågældende vare, hvor du kan se hvad du:  har på lager, har i ordre, har bestilt, og har til rådighed.

Det andet sted som kan give et overblik er under faneblad Rapport, hvor du kan vælge rapporten Genbestilling og sæt flueben i Fordel pr. variant. Rapporten kan sorteres på nogle af kolonnerne, og du har naturligvis også muligheden for at få vist denne rapport i excel.

Jeg er klar over at mine forslag jo ikke ligger i skærmbilledet du har i vis linjer men det er det nærmeste jeg kan komme.

Det er  i øvrigt et godt forslag, som vi hermed har noteret os, men jeg kan dog intet sige, om perspektiverne for en mulig implementering af dit forslag.

Lennart Schmidt

Online regnskabsprogram

besvaret 18 Jul, 2012 Spørgsmål af lennartschmidt (5,580 points)
valgt som bedste svar 9 Okt, 2012 af frederiknielsen