Hej Erik og Jimmy.
Jeg kan godt forstå jeres frustrationer i forhold til at få udviklet manglende funktionalitet i programmet. Jeg erkender, at der ikke er blevet udviklet mange af de forbedringer, som er blevet ønsket her på forum, men det er noget vi arbejder på at gøre bedre. Jeg håber, at i allerede fra nu af og de kommende måneder vil opleve, at vi får løst flere udfordringer. Om det lige præcis er jeres forslag kan jeg ikke garantere noget om, men vi prøver nogle nye ting af for at forbedre denne proces.
I forhold til at vores udviklingsafdeling ikke skulle lave noget, så er jeg meget uenig. Som i nok ved, så har vi udviklet en masse nye ting som blandt andet Smart inbox. Oven i det er vi i gang med at overgå til nye servere, som vil forbedre vores kapacitet i forhold til meget trafik i programmet. Det har og er to projekter, som har taget mange ressourcer fra vores udviklere, hvilket har betydet, at andre ting har fået tildelt færre ressourcer.
Om I er enige i prioriteringen af dette er selvfølgelig meget subjektivt. Jeg vil dog vurdere at specielt vores serverflyt er en forbedring af vores kerneprodukt og er noget som vi gør for at imødekomme jeres brugeres ønske om et mere stabilt og hurtigere program.
Smart Inbox er et modul, der i følge mig er vejen frem i forhold til den udvikling vi ser i dag. Derfor skulle et modul med disse funktioner komme før eller siden. Derfor er jeg kun glad for at vi fået dette, på trods af, at det har taget mange ressourcer.
I forhold til dette konkrete opslag, så er jeg helt enig i, at det tager en del tid at give rabat på hver enkelt linje. Der findes dog mange måder at give rabat på i e-conomic. Specielt med vores lagermodul får man en mere avanceret opsætning af sine rabatter.
Jeg er ked af, at I har dårlige oplevelser med os. Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan for at vende disse. Vi vil selvfølgelig rigtig gerne beholde jer hos os, men hvis i mener i kan finde en løsning ude på markedet, som passer jer bedre, så synes jeg i skal gøre det, der passer jer bedst.
Jeg vil gerne have i har e-conomic fordi i mener det skaber værdi og er en hjælp til jeres hverdag, ikke det modsatte. Det er også min overbevisning, at vi er dette for størstedelen af vores kunder, men der vil altid være hjørner og specielle behov, som vi ikke kan løse.
Hilsen Jesper Mieritz.