Det kan jeg også tilslutte mig - det er liogeledes lidt svært at selv kunne bestemme linieskift i en fakturalinie - kan lade sig gøre, men ikke efter WYSIWYG princippet. Det vil også være skønt, hvis man nemmere kun sæt et mellemrumslinie mellem fakturalinier - for at gøre dokumentet letter at læse og overskue.
E-conomic er langt fra de eneste i økonomiverdenen, der har overset brugers krav til grafisk layout - bare se på Betalingsserviceoversigterne, der ofte har en post, der spænder to sider, selvom dette ikke er nødvendigt. Ved indskanning til e-conomic tager jeg ofte en "crop" scan af den relevante post i BS oversigt som bilag til bogføring - ih vil det være lettere, hvis BS oversigter ankom som pdf dokumenter med kun én post pr. side således at de uden videre kunne bruges som bilag. (Men det er jo ikke economic's problem!)
Jeg tror, at mange andre udsteder af økonomidokumentation kunne løre af e-conomic's workflow og de muligheder som indskanning åbner - hvis doukenterne er lagt tilrette. Hvorfor skal en sølle telefonregning fylde tre A4 sider, eller en El regning ditto - også uden at man kan overskue indeholdet?