forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

import af kassekladde

0
Hej

 

Jeg har en kunde, som fra ekstern kilde har en stribe ordre linjer (et salg, med debitor/kreditor/varenr. osv.) Disse tastes i dag manuelt, men da de findes elektronisk, synes dette at være dobbelt arbejde. Oprindeligt var min tanke at skabe en fil, og blot indlæse denne. Jeg tænkte at dette måtte være en standard funktion. Men jeg kan læse mig til, at dette ikke synes at være tilfældet!

 

Er det korrekt forstået, at jeg kan få denne funktion, hvis jeg integrere med API'en? Alternativt kan der købes en 3. part løsning, som kan indlæse en csv fil?
lukket med noten: inaktivitet
spurgt 30 Dec, 2014 i Spørgsmål » e-conomic generelt af WallBee (120 points)
lukket 14 Jan, 2016 af Lauris Sørensen

1 Svar

Hej WallBee

 

Tusind tak for dit indlæg og din forespørgsel her.
Som udgangspunkt kan det sagtens lade sig gøre at importere en csv fil til en kassekladde.
Du kan se hvordan du importerer posteringer her.

 

Nu kan jeg så forstå at det drejer sig om et salg, og herunder ordrelinjer.
I det tilfælde er det korrekt at der ikke er en standard funktion til at indlæse disse linjer på en ordre/faktura, og det er helt korrekt forstået at du kan oprette en integration der importerer disse linjer igennem API'et.
Det er bla. den løsning alle vores webshop integrationer benytter sig af.

 

Håber ovenstående giver lidt afklaring og svar på dit spørgsmål.
Lad mig høre hvad du tænker om ovenstående


Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 8 Jan, 2015 Spørgsmål af Lauris Sørensen (34,900 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”