Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kan ikke logge på mobil app (iPhone)

0
Jeg har installeret e-conomic app. og jeg har aktiveret API. Alligevel kan jeg ikke logge på e-conomic app. på min iPhone.

Problemet er at jeg godt kan indtaste mit aftale nummer, men jeg får ikke lov til at indtaste mit bruger-ID eller min adgangskode ...!?
lukket
i Spørgsmål » Andet af (230 points)
status opdateret af

6 Svar

 
Bedste svar
Jeg havde samme problem men løste det ved at trykke på home knappen og gå ind på appen igen. Herefter kunne jeg taste brugernavn. Samme øvelse gør du, inden du taster password. Lidt kluntet, men det virker.

Nu har den dog forberedt synkronisering i over 15 min. så jeg ved ikke, om jeg kommer videre. Men held og lykke med det.
Spørgsmål af (440 points)
valgt som bedste svar af
Du har ret det er noget kluntet, men det virker !?

Takker.
Spørgsmål af (230 points)


Det kan hjælpe at anvende et trådløst netværk når man skal synkronisere og gå ind og vælge skærm låsen fra indtil synkroniseringen er færdig. Nogle gange blokerer skærm låsen for opdateringer

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Spørgsmål af (6.2k points)
Kører iPhone 3G med IOS version 5 (9A334)
Spørgsmål af (230 points)


Jeg må indrømme at jeg ikke har testet det på en Iphone 3, men blot på en Iphone 4. Jeg har den seneste version (5.0.1), og har ikke oplevet problemet med den version. Det er forskellige fra Iphone til Iphone. Men gør du som RasmusJ siger, har du mulighed for at komme udenom problemet

  Gurjap Sekhon Online regnskabsprogram e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret  
Spørgsmål af (6.2k points)
Hej Alle,

Jeg vil blot minde om, at man skal benytte appen med det blå ikon fra Itunes Store. Den med det røde ikon, er vores gamle app, og der vil man opleve problemer.

Så hent den nye app med det BLÅ ikon og så burde man være flyvende! - du kan læse mere om den nye app her: Den med det blå ikon - http://itunes.apple.com/us/app/e-conomic-mobile/id513303157?ls=1&mt=8

Med venlig hilsen

Hasse

  Hasse Lauridsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (1.6k points)