forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kan ikke logge på mobil app (iPhone)

0
Jeg har installeret e-conomic app. og jeg har aktiveret API. Alligevel kan jeg ikke logge på e-conomic app. på min iPhone.

Problemet er at jeg godt kan indtaste mit aftale nummer, men jeg får ikke lov til at indtaste mit bruger-ID eller min adgangskode ...!?
spurgt 20 Jan, 2012 i Spørgsmål » e-conomic generelt af logiteam (230 points)
status opdateret 9 Okt, 2012 af frederiknielsen

6 Svar

Bedste svar
Jeg havde samme problem men løste det ved at trykke på home knappen og gå ind på appen igen. Herefter kunne jeg taste brugernavn. Samme øvelse gør du, inden du taster password. Lidt kluntet, men det virker.

Nu har den dog forberedt synkronisering i over 15 min. så jeg ved ikke, om jeg kommer videre. Men held og lykke med det.
besvaret 23 Jan, 2012 Spørgsmål af RasmusJ (440 points)
valgt som bedste svar 9 Okt, 2012 af frederiknielsen
Du har ret det er noget kluntet, men det virker !?

Takker.
besvaret 23 Jan, 2012 Spørgsmål af logiteam (230 points)

Det kan hjælpe at anvende et trådløst netværk når man skal synkronisere og gå ind og vælge skærm låsen fra indtil synkroniseringen er færdig. Nogle gange blokerer skærm låsen for opdateringer

Gurjap Sekhon

Online regnskabsprogram

besvaret 23 Jan, 2012 Spørgsmål af Gurjap (6,220 points)
Kører iPhone 3G med IOS version 5 (9A334)
besvaret 23 Jan, 2012 Spørgsmål af logiteam (230 points)

Jeg må indrømme at jeg ikke har testet det på en Iphone 3, men blot på en Iphone 4. Jeg har den seneste version (5.0.1), og har ikke oplevet problemet med den version. Det er forskellige fra Iphone til Iphone. Men gør du som RasmusJ siger, har du mulighed for at komme udenom problemet

Gurjap Sekhon

Online regnskabsprogram

besvaret 23 Jan, 2012 Spørgsmål af Gurjap (6,220 points)
Hej Alle,

Jeg vil blot minde om, at man skal benytte appen med det blå ikon fra Itunes Store. Den med det røde ikon, er vores gamle app, og der vil man opleve problemer.

Så hent den nye app med det BLÅ ikon og så burde man være flyvende! - du kan læse mere om den nye app her: Den med det blå ikon - http://itunes.apple.com/us/app/e-conomic-mobile/id513303157?ls=1&mt=8

Med venlig hilsen

Hasse

Hasse Lauridsen

Online regnskabsprogram

besvaret 26 Jul, 2012 Spørgsmål af Hasse Lauridsen (1,600 points)
i gang× 3
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”