Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Faktura e-mail adresse kommer ikke med på salgsfaktura

+1
Når der på en debitor står en mail adresse i feltet "faktura e-mail" så kommer den mail adresse ikke med ved fakturering.

Derimod kommer attenttion personens mail adresse med 2 gange.
lukket med noten: Har fået hjælp
i Forslag » Andet af (3.8k points)
lukket af
Dette er et dagligt irritations moment.
Det burde være muligt at lave en opsætning der betyder at alle fakturaer til en kunde bliver sendt til kundens fakturaadresse (og NEJ ikke nødvendigvis også ordrebekræftelser og tilbud m.v.). Herudover bør det være muligt at bruge flere dynamiske felter i sin mailsignatur og header.

1 Svar

Gå via Salg-Opsætning-Kundeopsætning. Kryds af i feltet Send altid til kundens e-mailadresse.

Nu sendes fakturaen til faktura e-mailadressen.
Forslag af (1.0k points)
Jo tak, men så kommer alle tilbud og ordrebekræftelser også til Fakturaemailen.... (Jeg har ikke kendskab til noget firma med mere en 1 ansat hvor fakturaemail ikke er forskellig fra den personlige mail)
Jep, helt vildt "uhensigtsmæssigt". Hvis du kigger rundt omkring på dette forum, bliver det taget op et hav af gange, uden at e-conomic dog føler trang til at gøre noget ved det. Så vidt jeg husker, er det vist aldrig kommet med på en "to-do-liste" hos dem. Personligt kan jeg ikke umiddelbart se det store problem i at lave en opsætning, der tager hånd om dette.