Hej :)
Dette er meget gammelt indlæg og der sidenhen sket meget i e-conomic. Derfor skriver jeg lige for at følge op på, hvordan behovet er i dag.
Vi har i dag et modul, som vi kalder for AutoBank.
Dette modul gør det muligt at lave en bankforbindelse, som overfører alle ens bevægelser direkte fra banken til e-conomic. Her indgår de bevægelser fra FI-indbetalinger også i hver sin post.
Det er min umiddelbare opfattelse, at dette mere eller mindre kan erstatte importen via FI-adviseringer.
Som det er nu er det dog ikke muligt at læse det ud fra OCR-linjen, medmindre det står i beskedfeltet. Det er dog vi vil arbejde hen i mod på et tidspunkt. Det er derfor jeg vil mene at importen via FI-advisering stille og roligt mister sin betydning, da det andet i min verden er hurtigere, nemmere og giver bedre overblik over at afstemme sin bank.
Jeg skriver dette indlæg for gøre jer opmærksom på AutoBank og samtidigt høre om i har den samme overbevisning som mig omkring, at dette er den rigtige vej at gå?
Hvis i er uenige må i meget gerne sige til og forklare, hvorfor jeg er galt på den. Så vil jeg kigge på jeres svar. Ellers vil jeg afvise denne forespørgsel og arbejde hen i mod den har jeg har beskrevet :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz