Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Afmelding af bruger

0
Hej

Jeg er kommet til at afmelde en bruger som ikke skulle afmeldes. Brugeren står til at blive afmeldt 1/10. Hvordan kan jeg annulere dette, så brugeren ikke bliver slettet alligevel?

mvh
Charlotte
lukket
i Spørgsmål » Andet af (350 points)
status opdateret af

3 Svar

 
Bedste svar
@ Charlotte. Send en mail til info@e-conomic.dk med aftalenummer og bruger id så hjælper vi dig videre. Jeg kan ikke af din tekst her se denne nødvendige info.

@ Bodil. Klassisk ønske som vi just har implementeret vedr. varer og debitorer. Jeg tager det med i vores overvejelser om en finpudsning af projekt, som vi har på tapetet her i efteråret. Tør dog ikke sige noget om prioritering af dette i forhold til andet.

  Kim Sneum Madsen Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Spørgsmål af (24.0k points)
valgt som bedste svar af
Hej e-conomic,

Jeg kunne i den forbindelse godt tænke mig, at man kunne fjerne (eller skjule) bruger og medarbejdere (fra projektmodulet) fra listen, så man ikke har tidligere medarbejdere stående på disse lister til evig tid.

mange hilsner
Bodil Retbøll
ØkoMatch ApS

Med venlig hilsen Bodil Retbøll cand. merc. aud. (Indehaver) (mobil 22477172) Økomatch ApS www.okomatch.dk info@okomatch.dk
Spørgsmål af (2.9k points)
Tak
Spørgsmål af (350 points)