Tak for dit svar.
Det understreger egentlig bare min vurdering af, at ny e-conomic på rigtig mange områder bare er gammel e-conomic i ny forklædning.
Der er ikke tænkt mange tanker om forbedret indhold, mere information, hvilke behov sidder virksomhederne med, som ikke kommer fra forum osv.
Mit forslag er bare et praktisk et af slagsen, som en systemmedarbejder i grunden selv skulle kunne se det åbenlyse i.
Lav eksempelvis en faktura med 25 linjer og "glem" afdeling på en tilfældig post.
Hvis der mangler afdeling på en af linjerne, får du, som det fungerer nu, blot en lakonisk meddelelse om, at der mangler afdeling på X antal linjer; men ikke hvilke linjer. Det resulterer i at du skal igennem linjerne, indtil fejlen er fundet. Tidsrøvende. Derfor mener jeg slet ikke, at et sådant forslag skal bedømmes i Forum. Det er en beslutning, der skal tages af en kompetent medarbejder, der har de fornødne praktiske færdigheder. Ellers lander alt i plenum og både e-conomic og brugerfirmaerne dør af overadministration.
Og lad være med at argumentere med, at der ikke er så mange af jeres kunder, der bruger dimension. Nej, måske ikke, men nu er faciliteten der, og så skal den også fungere optimalt.