Hej Martin
Lad mig indlede med at sige mange tak for, at I endelig ser fornuften i, at man skal kunne rette slutdatoen og denne funktionen derfor vender tilbage i næste uge. Det er vi oprigtigt meget glade for.
Men hele forløbet er ligesom tidligere fuldstændig absurd, og slet ikke som I selv beskriver jeres kundeservice på bloggen.
Det er ikke korrekt, at jeg først indleder kontakt i dag. Min indledende kontakt var d. 20. juni efter at vi havde oplevet slutdato-funktionen være upålidelig igennem 1-2 uger. Der var beskeden fra begge medarbejdere, som jeg havde kontakt med, at det burde virke. Jeg optager en video fra min computer for at dokumentere, at det ikke virkede hos mig. Jeg spørg endda direkte, om der ikke er blevet ændret noget, hvilket bliver afvist. Det lykkedes derefter via en anden browser og så i mandags virker det så overhovedet ikke - uanset browser. Beskeden er derefter fra en ny medarbejder, at det heller ikke skal virke, hvilket er chokerende for en funktion, som vi har benyttet siden 2006.
Jeg uddyber igen, hvorfor vi har brug for denne funktionalitet, men møder ingen forståelse og beskeden er, at I ikke kan hjælpe mig. Derfor føler jeg mig virkelig stødt, da jeg ser jeres seneste blogindlæg i går, da jeg slet ikke kan genkende det billede I tegner af jeres kundeservice. Der er derfor ikke andet for, at jeg må kommentere på det, så der er en chance for, at vi få det nye problem løst, da det var været forgæves ved direkte henvendelse til jeres kundeservice.
På intet tidspunkt har Kim været indblandet og det har heller ikke relateret til de andre problemer, som vi har været ramt af på det seneste.
Jeg kan på seneste forklaring forstå, at I faktisk har lavet ændringer d. 10. juni, som hverken vi eller jeres kundeservice er blevet informeret om. Jeres kundeservice var åbenbart ikke engang bekendt med, hvordan det var hensigten at funktionaliteten skulle virke, og undersøgte det heller ikke nærmere, så jeg kunne blive informeret. Jeg fik blot følgende besked:
"Tak for svar og feedback til hvorfor du har behov for dette.
Husk at på den korte bane lige nu så er der mulighed for at bruge chrome og klikke på gem knappen uden at tappe ud af feltet."
Det viser sig at være totalt forkert svar. Derfor må jeg lige hive endnu et citat frem fra jeres egen beskrivelse af jeres kundeservice:
“– og de skal selvfølgelig kende alle kringelkroge af e-conomic-programmet.”
Det er utroligt frustrerende at jeg igen som kunde skal gøre mig bemærket på jeres blog, for at I begynder at tage problemet alvorligt og begynder at hjælpe. Det kunne have været løst så meget mere elegant, hvis blot der var blevet korrekt hånd om min første henvendelse og problemet var blevet undersøgt, samt hvis I havde sørget for at jeres kundeservice og evt. vi som kunde var blevet informeret om ændringerne. Hvis det var sket, så kunne sagen sikkert have været løst elegant ved første henvendelse, ved at I blev opmærksomme på, at der er behov for at kunne sætte en selvvalgt slutdato. Det ville have været til stor glæde for både jer og os.
Jeg håber, I selv kan se problemet og selv kan udrede, hvorledes det kan gå så galt. I er i hvert fald stadig meget langt fra den kundeservice, som der beskrives på bloggen.
Og endnu engang tak. Vi ser meget frem til løsningen.
Men derudover savner jeg fortsat en oversigt over hvilke udfald, som I har haft i forrige måned? Vi har nemlig bemærket adskillige afbrydelser, som I slet ikke har informeret omkring.
/Christian