Hej Steffen,
Tak for hurtigt svar.
Ja, det er præcis den med "hvad stod der egentlig i den faktura jeg fik sendt afsted".
I vores situation er det meget ift. at kunne kontrollere hvad der var sendt afsted, mulighed for at printe alle faktura, og ja hurtigt få et overblik over afsendte faktura.
Det hænder at vi er mere end én til at lave faktura, hvorfor det for mig, er vigtigt at hurtigt kunne gå ind og tjekke: hvad er blevet sendt afsted og hvad stod der i dem. Ellers hvis CEO'en spørger hvad der er blevet sendt afsted, eller sidst men ikke mindst, hvis en kunde ringer og spørger specifikt til en faktura der netop er røget afsted, at man kan gå ind og kigge.
Jeg får selv mailen med fakturaen, og arkiverer dette, men det er kun fordi jeg ikke har den mulighed for "Vis Faktura", som der ellers er hvis man kører en rapport.
Håber det hjælper :) ellers ellaborerer jeg gerne!
Mvh,
Trine