Sikke dog en gang tågesnak fra e-conomic. Når der ansættes flere medarbejdere, ligger der en stor opgave i at have fælles referencerammer og ikke en flok medarbejdere, der mere eller mindre arbejder på egen hånd.
Og lige et spørgsmål: Hvilke tanker og mål ligger der bag det nye e-conomic?
Der må være en strategi, en målgruppe og nogle mål, der følges op på via en aktivitetsplan.
Midt i, at en række erfarne brugere fremfører en del negativ kritik af det nye system, kommer der pludselig meldinger fra e-conomicmedarbejdere om, at der inden længe kommer endnu en ny facilitet, så vi kan undvære musen. Forhåbentlig finder man også ud af, at man lige har glemt at overføre en række glimrende, men selvfølgelige funktioner fra det gamle system. Det være sig kontoopslag, at kunne åbne meget brugte posteringsopslag i separate vinduer m.m. Og der kommer mange flere eksempler, når e-conomic endelig tør tage sig sammen til at flytte de professionelle brugere over på det nye system.
Som jeg ser det, arbejdes der tilsyneladende i flere forskellige retninger i stedet for mod et fælles mål. Det forvirrer os som kunder, men formentlig giver det også en del intern fnidder hos e-conomic.
Blev superkladden nogen sinde en succes, eller udvikles der fortsat på den? Hvis ja til spørgsmål 2, så har vi som brugere en lang og trang vej foran os med det nye e-conomic.
Men mit spørgsmål var: Hvilke tanker og mål ligger der bag det nye e-conomic?