Det nye "vindue" er ikke fremskridt

+3

Hej

I det nye e-conomic popper vinduerne ikke op som nye vinduer - men er blot en del af det oprindelige vindue.

Det giver mange irritationer i det daglige.

F.eks. følgende:

Vi vil ofte gerne have flere kontokort åbne på en gang - men det er ikke længere muligt.

Vi "flytter" ofte et kontokort eller stamkort over på skærm to - men det er ikke muligt at flytte de nye vinduer uden for skærmen med e-conomic.

Vi har ofte kontorkort og/eller stamkort fra en kunde stående åbent - og så skifter vi kunde i e-conomic - så har vi hidtil stadig have oplysninger fra den første kunde fremme (ofte flyttet til skærm 2) - det er ikke længere muligt.

Jeg har fuld forståelse for at I vil hjælpe de brugere som får åbnet 57 vinduer - fordi de ikke har forstået at det er nye vinduer de har åbent - men for at løse dette ene problem - så har I skabt et væsenligt dårligere e-conomic for alle os andre...

Så jeg vil indtrængende opfordre jer til at gå tilbage til at man åbner nye vinduer - og hvis det er så vigtigt at hjælpe dem som får åbnet mange vinduer - så give os valgfrihed - altså at man på brugeniveau sætte flueben for om det skal være som det nye eller det gamle (meget bedre) e-conomic.

Venlig hilsen

Leo Lund

www.erhvervsbogfoering.dk

lukket som en kopi af: Flytte vinduer i det nye design
i Forslag » Andet af (4.2k points)
lukket af

1 Svar

Hej Leo :)

tak for dit indlæg.

Denne tråd er allerede debatterede herinde, jeg vil derfor henvise til indlæget hvor vi desværre afviser muligheden for at arbejde med vinduer.

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram

Forslag af (6.9k points)