Hej René
Jeg er glad for at høre at du kan lide vores nye tiltag - det efterfølgende tiltag du ønsker er der allerede - bare indirekte.
Kriteriet for at kunne bruge vælg email-fakturaer er at der er en email herpå - hvis du blot markerer alle op og så efterfølgende trykker bogfør og send, så sender den alle som har en email og efterlader dig med de resterende der ikke har.
Dog læser jeg din tillægsmodul/app kommentar til sidst lidt som om at du faktisk vil have dem udvalgt, men ikke sendt selvom de kunne have været det - alene på grund af app'en?
Hvis det er korrekt forstået kan jeg selvfølgelig godt forstå ønsket.
Grunden til vi lavede den anden var at vi brød det workflow der hed EAN/EMAIL/PRINT for masseafsendelse af fakturaer ved at lave en masse check som sikrer rigtigheden af oplysningerne på EAN fakturaen - men det gjorde at man ikke kunne gøre som før og derfor den nye knap.
Jeg vil markere dit ønske til overvejelse, da det giver mening i de situationer du omtaler, men jeg er i tvivl om hvor mange det reelt vil gavne da man jo fortsat kan bruge den gamle metodik.
Med venlig hilsen
Lasse Bager
Online regnskabsprogram
e-conomic support - Din vej til vores support
e-copedia - Opslagsværk om e-conomic
e-conomic blog - Hold dig opdateret