Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny funktion til udvælgelse af email-fakturaer under bogføring af nye fakturaer

0
Der er kommet en ny funktion under "Fakturaer" - "Andre muligheder" - "Vælg EAN-fakturaer"

Denne funktion udvælger automatisk alle de fakturaer der er EAN så man kan bogføre dem for sig selv.

Funktionen er en STOR hjælp - især når man bruger abonnement-modulet.

 

Kan man ikke lave en funktion magen til der hedder "Vælg email-fakturaer" ?

 

Hvis man har disse 2 valgmuligheder skal man ikke længere bekymre sig om hvilke der skal udskrives og hvilke der ikke skal.

Først vælges alle EAN - de bogføres og sendes

Så vælges alle email - de bogføres og sendes

de resterende vil så være nogle der skal printes ud

 

Især ved brug af abonnement-modulet vil dette være en stor hjælp da man så ikke skal oprette abonnementer til hver type men kan have 1 ligegyldig om det er EAN/mail/til udskrift - men også ved "almindelig" brug hvor man bogfører flere fakturaer samme tid vil det være en stor hjælp.

 

NB!

Man bør dele det op i 2 funktioner og ikke bare samle det i en "både EAN+email" da email-fakturaer gerne skal kunne bogføres for sig hvis man f.eks. bruger tillægsapp "Emailadministration"

René Arpe It-konsulent
i Forslag » Andet af (17.3k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej René

Jeg er glad for at høre at du kan lide vores nye tiltag - det efterfølgende tiltag du ønsker er der allerede - bare indirekte.

Kriteriet for at kunne bruge vælg email-fakturaer er at der er en email herpå - hvis du blot markerer alle op og så efterfølgende trykker bogfør og send, så sender den alle som har en email og efterlader dig med de resterende der ikke har.

Dog læser jeg din tillægsmodul/app kommentar til sidst lidt som om at du faktisk vil have dem udvalgt, men ikke sendt selvom de kunne have været det - alene på grund af app'en?

Hvis det er korrekt forstået kan jeg selvfølgelig godt forstå ønsket.

Grunden til vi lavede den anden var at vi brød det workflow der hed EAN/EMAIL/PRINT for masseafsendelse af fakturaer ved at lave en masse check som sikrer rigtigheden af oplysningerne på EAN fakturaen - men det gjorde at man ikke kunne gøre som før og derfor den nye knap.

Jeg vil markere dit ønske til overvejelse, da det giver mening i de situationer du omtaler, men jeg er i tvivl om hvor mange det reelt vil gavne da man jo fortsat kan bruge den gamle metodik.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse

Ja det er netop pga email-administration jeg godt vil have funktionen
- her skal man udvælge alle email-fakturaer og bogføre dem men IKKE sende dem.
Det gør man efterfølgende fra email-adm.

Jeg kan derfor ikke lige nu finde ud af hvilke jeg skal udskrive og sende med post til kunderne - uden jeg laver et specielt abonnement til dem.
Hej igen René

Jeg kan se at jeg ikke har fået vendt tilbage til dig på denne.

Vi har haft den oppe og vende og dit forslag blev desværre i denne omgang vurderet at være for kundespecifikt i sit ønske og ikke noget som vil bringe generel værdi til systemet som det er nu med prioriteringen af begrænsede ressourcer - beklager.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)