Så er den gal igen, igen. Når jeg vælger "bankafstemning" går systemet i stå. Jeg sørger for at alle browserdata er slettet, prøver med en anden browser (som e-conomic anbefaler) og jeg er lige vidt. E-conomic er klar over problemet, og har flere gange oplyst, at fejlen ligger hos dem.......... , og at det måske er pga at vi har rigtig mange poster...... Alligevel skal jeg hele smøren igennem, når jeg ringer til supporten. Det er brandirriterende og tidsrøvende.... Når jeg ringer til supporten og oplyser, hvad der er problemet, og be'r dem om at rette henvendelse til teknikken, så det hurtigst muligt kan løses (når det nu er KENDT og har GENTAGET sig mange gange) er det frustrende at møde en i supporten, som nærmest sætter spørgsmålstegn ved, om det nu også kan passe, hvad jeg oplyser....... Er der flere derude, som har samme problem, og hvad vil e-conomic gøre for at det ikke skal blive ved med at gentage sig?
vh. Bodil