forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Spørgsmål

0
stemmer
1
svar
86
visninger
Efter jeg har oprettet debitor og oprettet f.eks en ordrebekræftelse og beder om at få vist ordrebekræftelse er feltet for modtager/debitor tomt...hvad gør jeg forkert joh
spurgt 3 Jan, 2011 i Spørgsmål » Fakturalayout af joh (150 points)
0
stemmer
1
svar
233
visninger
Vi påtænker at tilkøbe lagerstyringsmodulet og får behov for at kunne lave en månedlig salgsrapport der på debitors navn og adresse, viser faktura eller forsendelsesdato og disses varer og antal. Kan en sådan månedrapport udskrives i excel-form? Med venlig hilsen Mekan ...
spurgt 23 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af Mekan man (260 points)
0
stemmer
1
svar
80
visninger
Når jeg vælger at perioden med ud efter navnet på abonnementerne, så er datoformatet xx.xx.xxxx-xx.xx.xxxx. Hvordan ændrer jeg det til xx-xx-xxxx - xx-xx-xxxx?
spurgt 21 Dec, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af mfh (860 points)
0
stemmer
5
svar
166
visninger
Mit spørgsmål tager udgangspunkt i at jeg har en del kunder der har et opdateringsaftale som jeg fakturerer halvårligt. Opdateringsaftalernes månedlige beløb er unikke for hver kunde. Hvordan sætter jeg korrekt abonnement til disse kunder uden at skulle lave et abonnement ...
spurgt 21 Dec, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af mfh (860 points)
0
stemmer
3
svar
69
visninger
Hej, Jeg har en vare der er registreret uden kategori (fordi der ikke fandtes varianter). Nu findes den i flere varianter, men man kan ikke ændre kategori. Kan det virkeligt passe at man er nødt til at oprette en ny vare ...
spurgt 14 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af qabi (1,090 points)
0
stemmer
3
svar
231
visninger
Jeg har en kunde som har valgt, i samarbejde med mig, at bruge e-conomic funktion med overførsel til PBS, for på den måde at gøre faktureringen nemmere. Kunden har valgt at lade PBS udsende fakturaerne for ikke selv at skulle sidde ...
spurgt 9 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Kitti Hørup (290 points)
0
stemmer
3
svar
102
visninger
hej...... Jeg mangler nogle søge funktioner: 1. hvilke ordrenr. er en given vare med på jeg ved godt at man kan få vist ordrelinjer men har man 400 linjer i ordre er det en smule uorveskueligt og tidskrævende at finde varen ...
spurgt 8 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Bolette (1,150 points)
0
stemmer
1
svar
223
visninger
Med mere end 20% af danske landbrug som brugere ville det være en fordel at konti til håndtering af virksomhedsordning lå som en del af standard kontoplanen for Landbrug. Ifølge flere samarbejdspartnere indenfor revision kunne e-conomics med fordel forbedre håndteringen af ...
spurgt 7 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Anders Mortensen (170 points)
0
stemmer
2
svar
150
visninger
Jeg har i den seneste tid haft bøvl med kunder der ikke har betalt deres fakturaer. Det viser sig dog, at de heller ikke har modtaget deres fakturaer. Dette kan jeg først verificere, idet jeg kigger under ?Udgående Post?. Det undrer ...
spurgt 6 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af thauser (490 points)
0
stemmer
1
svar
128
visninger
Hej derude. Er det muligt at ændre debitor nr, når der er bogført på kunden? Jeg har tænkt mig en kombination af post nr og fortløbende nr, men fik sat et nul for meget. Men venlig hilsen Jesper
spurgt 5 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af JWA (150 points)
0
stemmer
2
svar
136
visninger
Som tester af den nye kassekladde er det ikke lykkedes mig at finde fanen FINANS. Det er et tillægsmodul som jeg vel har adgang til som tester via mit abonnementsnummer. Modulet vises i en ny fane, Finans står der når man ...
spurgt 4 Dec, 2010 i Spørgsmål » e-conomic generelt af IMB (200 points)
0
stemmer
3
svar
171
visninger
Hej, Kan det lade sig gøre at have flere end 2 decimaler på en salgspris? Der kan indtastes flere end 2, men når feltet forlades rundes der op eller ned. MVH Tina Bork
spurgt 1 Dec, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af Tina Bork (190 points)
0
stemmer
2
svar
280
visninger
Hvordan fjerner jeg top og bund (firmanavn og adresse) fra faktura design? Elementerne har ingen numre og jeg kan ikke aktivere og redigere i dem...
spurgt 29 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
1
svar
84
visninger
Jeg ønsker at tilføje en skrifttype til den dropdownliste der er i systemet. Fonten Georgia. Kan man gøre det selv eller?
spurgt 26 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af mfh (860 points)
0
stemmer
3
svar
211
visninger
Hilfe, vi har ændret firmaadresse og bank konto. Derfor vil jeg gerne have lavet dette om på vores fakturaer og ordre/tilbud etc. Men det kan jeg slet ikke finde ud af. Hvordan gør man det? Hvis jeg går ind i skabelon, ...
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af CamillaSR (190 points)
0
stemmer
1
svar
90
visninger
Dette er blot en lille fiks ting, der ville klæde Projektmodulet, nemlig, hvis man kunne importere helligdagene til afspadsering, så man ikke skal oprette det hele manuelt
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
10
svar
294
visninger
Jeg faldt lige over, at hjælpevideoen for periodisering ligger under tillægsmodulet Abonnement. Det synes jeg er ret misvisende - kunne den ikke lægges under en diverse, hvis den ikke kan stå selvstændigt ?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Teknik og drift af SusanneK (15,800 points)
0
stemmer
25
svar
247
visninger
Hej. Er det muligt at se det samlede værdi af de ordre, der ikke er faktureret endnu?
spurgt 25 Nov, 2010 i Spørgsmål » Fakturalayout af LL_SLS (190 points)
0
stemmer
2
svar
122
visninger
Kan man lave abonnement med 1 vare/ydelse, nemlig årligt abonnement (!) på domænenavne, så domænenavne med forskellige fornyelsesdatoer skrives ud til samme debitor? Problemet er, at det ikke er godt nok at knytte fx 3 domænenavne, navn-a1.dk, navn-a2.dk og navn-a3.dk til ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Abonnement af zac (150 points)
0
stemmer
3
svar
111
visninger
Det giver ikke mening. Jeg har en del sager, som jeg vælger at sætte på en hovedsag. Men i det øjeblik jeg fakturerer mine hovedsager, er det hovedsagen som får omsætningen. Ved undersagen står der bare 0 kr. under faktureret status. ...
spurgt 23 Nov, 2010 i Spørgsmål » Projektstyring af Kornelius (190 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”