forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udsendelse af Faktura

0
Hej med jer

Jeg har nu igennem flere måneder haft problemer med udsendelsen af faktura fra systemet min kunder for simpelthen ikke deres faktura og når vi så rykker manuelt i Outlook siger kunderne at de ikke har modtaget faktura eller mail og det er ikke bare en det er alle sammen

kan vi have en forkert opsætning eller hvad kan det være der fejler

MVH Teddy
spurgt 13 Maj, 2012 i Spørgsmål » Abonnement af Proboss (200 points)
opdateret 6 Dec, 2012 af Peter Friis

4 Svar

Hej,

Det lyder mærkeligt - det skal absolut virke.

Har du prøvet at bogføre en faktura på 1 kr. til dig selv, med egen e-mail for at tjekke at fakturaen kommer frem?

Når du bogfører, sørger du så for at sige bogfør og e-mail, og så sender den til den e-mail der står registreret på kunden?

Evt. hvis du kigger under fanebladet faktura og udgående post, så vil du her kunne se ALT hvad der er sendt ud af e-conomic. Fremgår der noget ud fra de dage du har bogført fakturaerne?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 14 Maj, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Hej

når jeg går ind og vi vis for perioden fra 19-04-2012 til 31-05-2012 og ikke afkrydser
Vis kun e-mails, der ikke er gået igennem så viser den kon 6 faktura her af en åbnet
men der skulle være sendt ca. 70 faktura ud

og det er et kæmpe problem
besvaret 14 Maj, 2012 Spørgsmål af Proboss (200 points)
Hej

har lige prøvet at lave en faktura og sendt denne til mig selv og den kom igennem
men vi har altså en masse kunder som at van til at få faktura tilsendt via mail og i
sidste måned har vi ingen indbetalinger få og når vi så sender rykkere ud siger kunderne

at de ikke har fået fakturaen jeg kan forstå hvis et par stykker siger det men der er tale om
alle fra sidste måned
besvaret 14 Maj, 2012 Spørgsmål af Proboss (200 points)
Hej,

Så lyder det på mig som om at man har kommet til at vælge bogfør og ikke bogfør og e-mail, hvorfor de ikke er sendt afsted.

Du kan gå ned under fanebladet faktura og arkiv  og her fremfinde fakturaerne. Herefter kan du klikke på kuverten, for at sende igen. - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/arkiv

Så vil de modtage deres fakturaer. Et godt råd er altid at tjekke udgående post efter en større mail udsendelse for at se om alt er som det skal være.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 16 Maj, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”