forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Seneste indlæg i Lager

0
stemmer
4
svar
166
visninger
Det er et problem, at man ved tilkøb af lagerstyring ikke kan regulere brugerrettighederne hertil under basic-fanebladet Enten skal man give sine medarbejdere adgang til hele systemet eller lade superbrugeren ordne alle bestillinger og modtagelser. Kan I ændre dette hurtigt? mvh Susan Hougaard
spurgt 17 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af sushou (750 points)
0
stemmer
3
svar
123
visninger
Jeg troede i min store naivitet, at når der er valuta i e-conomic, så har systemet også en facilitet, der gør det nemt f.eks. at omregne systemets danske salgspriser til fremmede valutaer i salgsøjemed. Men foreløbig har jeg ikke knækket nødden. ...
spurgt 16 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af Erik Jensen (24,070 points)
0
stemmer
3
svar
118
visninger
Hvornår trækkes en vare fra lageret i forbindelse med et salg? Kan man lave en reservation ved oprettelse af tilbud, og kan man få lagermodulet til at trække varen allerede ved oprettelse af ordre?
spurgt 12 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af Fredelund (210 points)
+1
stemme
1
svar
135
visninger
Er der virkelig ingen revisorer /administratorer, der har problemer med E-conomics meget forenklede opsætning af integrationen mellem lagermodul og finansregnskab, eller er det bare mig, der ikke har sat mig grundigt nok ind i funktionaliteten. Jeg savner i allerhøjeste grad en ...
spurgt 7 Jan, 2011 i Spørgsmål » Lager af John A. (130 points)
0
stemmer
1
svar
233
visninger
Vi påtænker at tilkøbe lagerstyringsmodulet og får behov for at kunne lave en månedlig salgsrapport der på debitors navn og adresse, viser faktura eller forsendelsesdato og disses varer og antal. Kan en sådan månedrapport udskrives i excel-form? Med venlig hilsen Mekan ...
spurgt 23 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af Mekan man (260 points)
0
stemmer
3
svar
69
visninger
Hej, Jeg har en vare der er registreret uden kategori (fordi der ikke fandtes varianter). Nu findes den i flere varianter, men man kan ikke ændre kategori. Kan det virkeligt passe at man er nødt til at oprette en ny vare ...
spurgt 14 Dec, 2010 i Spørgsmål » Lager af qabi (1,090 points)
0
stemmer
43
svar
648
visninger
Jeg kan se at der er mulighed for at registrere på serienumre, hvilket ville være en rigtig stor hjælp da jeg sælger en del hardware. Jeg kan dog ikke se hvordan dette punkt fungerer da det ikke er nævnt i nogle ...
spurgt 20 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Henrikkd (150 points)
0
stemmer
1
svar
114
visninger
Jeg køber primært ind i fremmed valuta. Hvordan opretter jeg varer med indkøbsprisen i valuta og sender indkøberekvisitionen til leverandøren og samtidigt skal jeg sælge/fakturere en dansk kunde varen i DKK efterfølgende?
spurgt 13 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Maximizer (150 points)
0
stemmer
1
svar
164
visninger
Følgende funktioner mangler i lager modulet. 1. Nå lager modulet bruges til bogføring af ens leverandør fakturar/varer fakturar, er det ikke muligt at tilføje betalings oplysninger / idenditet til brug for at danne automatisk betalinger, danne fil til banken. Dette er ...
spurgt 11 Nov, 2010 i Spørgsmål » Lager af Claus (290 points)
0
stemmer
3
svar
278
visninger
Hej, Jeg mangler muligheden for at påføre en procentdel eller et fast beløb som fragt på en vare (import). Håber i kan hjælpe Mvh Michael
spurgt 31 Okt, 2010 i Spørgsmål » Lager af tintin_dk (190 points)
0
stemmer
2
svar
114
visninger
Kan man ikke sætte minimumsbeholdning på en vare og derved få e-conomic til at udskrive ordreforslag? Det er muligt i summa, navision, dracar og andre programmer jeg før har arbejdet i, så det er vel også muligt i E-conomic?
spurgt 20 Aug, 2010 i Spørgsmål » Lager af jeepsterdk (170 points)
0
stemmer
1
svar
312
visninger
Hej Vi har et problem når vi laver fakturaer + følgesedler i economic. Ved at oprette en ordre og derfra følgesedel + faktura, får fakturaen ikke samme ordre nr. som følgesedlen. Der er derved intet på følgesedlen og faktuaren som gør, ...
spurgt 9 Aug, 2010 i Spørgsmål » Lager af Bezzerwizzer (150 points)
0
stemmer
12
svar
160
visninger
Jeg har brug for at kunne trække undervarer ved fakturering. Dvs. at når jeg fakturerer en varer skal der ud over selve varen, trækkes andre elementer fra lageret, f.ek.s en bruger vejledning. Brugervejledningen skal selvfølgelig ikke stå på fakturaen. Denne mulighed ...
spurgt 11 Maj, 2010 i Spørgsmål » Lager af FLI (230 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”