forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sendte fakturaer med EAN nummer

+2

Hej

Når jeg har sendt fakturaer med EAN nummer på er det en god ide at tjekke om de er modtaget!

Dertil går jeg ind i menuen "Sendt" og tjekker status!

Desværre kan jeg ikke se hvem de er sendt til, andet end det lange EAN nummer som jo ikke siger noget.

Kan selvfølgelig kopiere faktura nr. og søge på det, men det er en ekstra arbejdsgang :)

Mit forslag er at der kommer en kolonne mere med Debitor navn!!

ellers tak for et godt og brugbart program som jeg har anvendt i 4-5år

spurgt 7 Jan, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Finn Boysen (200 points)
opdateret 7 Dec, 2015 af Lasse Bager

3 Svar

Hej Finn

Tak for dit indlæg:)

Det vil jeg give dig helt ret i, det giver ikke mening at man kun kan se faktura nummer og ikke debitornummer. Det er derfor noget vi helt klart vil overveje herinde fra :)

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram

besvaret 10 Jan, 2014 Forslag af Frederik Ploug (6,920 points)

Et rigtigt godt forslag. Manglende debitornavn har irriteret mig længe! Bemærk NAVN - ikke nummer, for så skal man alligevel ud i en søgning - med mindre man kan debitornumre udenad wink

Mvh

Helle

Jo naturligvis Helle, jeg kan se det gik lidt hurtigt i mit svar, det naturligvis debitornavn der vil være det vi vil fokusere på at kunne få på og ikke debitornummer :)
Hej Finn m.fl.

Vi har haft forslaget oppe og vende på vores prioriteringsmøde, og til trods for en fuld forståelse for jeres frustration, så er vi nået frem til at vi vil prioritere vores ressourcer andetsteds. Så beklager men vi vil for nærværende ikke arbejde videre med dette forslag.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 21 Mar, 2014 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Hej alle

Man har som bekendt et standpunkt til man tager et nyt :)

Jeres udfordring er blevet løst og i oversigten fremgår nu også kundenavn i en særskilt kolonne hertil.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Dec, 2015 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”