forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tomme linier i fakturatekst ved brug af abb.system

0
Hej

Jeg har konstateret at når jeg bruger abonnementsystemet´s ekstra linie, så dannes der en tom linie ved overførsel til fakturering.

Denne tomme linie betydet at faktura ikke kan sendes som elektronisk (EAN) faktura, for i denne forsendlse må der ikke være tomme linier - hvordan kan dette problem løses generelt - jeg har fået foreslag om at jeg kan fjerne linierne manuelt, men når man har et par hundre faktura ved abb.kørsel, kan dette forskalg IKKE bruges :-)

Så jeg synes det må være e-conomic der kommer med en løsning på dette problem.

Med venlig hilsen

Helle J. Jønsson
spurgt 3 Jan, 2014 i Forslag » e-conomic generelt af Cla (290 points)
gen-kategoriseret 17 Mar, 2014 af Lasse Bager

2 Svar

Hej Helle :)

Tak for dit indlæg.

Dette kommer desværre ikke til at ske, da det er vurderet, at disse linjer ikke vil blive vist hos det offentlige alligevel, derfor forstår vi ikke helt hvorfor denne tekst bliver skrevet på kunden, når den alligevel ikke bruges?

Med venlig hilsen
Frederik Ploug

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Jan, 2014 Forslag af Frederik Ploug (6,920 points)

Hej Helle

Jeg ved godt at det er et problem som du helst så e-conomic løse men jeg vil gerne lige gøre lidt opmærksom på os selv og den app vi har lavet som muligvis kan løse opgaven.

Vi, www.itnvision.dk har lavet en "Gentagende ordre" app, hvor du på baggrund af en faktura i e-conomic kan oprette ordre eller igangværende faktura til en kunde på selvvalgte måned.

Der vil være mulighed for at tilføje eller slette på vare niveau.

Du kan læse mere og se en video på vores hjemmeside: 

http://itnvision.dk/e-conomic-loesninger/business-intelligence

Du er velkommen til  at kontakte mig for en test af appen eller hvis du har spørgsmål. :)

Mail: mhp@itnvision.dk

Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 7 Jan, 2014 Forslag af mhp (3,540 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”