forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Lidt "øfferi" og hvad siger andre om i dag 1. januar 2014?

0
Jeg er nystartet med Economic og havde glædet mig til at benytte det i dag hvor jeg har brug for at fakturere en del af mine kunder.

Det blev desværre ikke den gode oplevelse jeg havde forventet.

Jeg vil tillade mig at generalisere og sige gang på gang oplever jeg lange svartider.

jeg vil gerne høre om andre har oplevet det samme og i givet fald så er det tæt på at jeg allerede inden jeg er kommet godt fra start overvejer mit abonnement.
spurgt 1 Jan, 2014 i Spørgsmål » Teknik og drift af scanboat (350 points)
status opdateret 21 Mar, 2014 af Philip Kofod-Nielsen

2 Svar

Hej

Tak for dit indlæg.

Vi hører rigtig gerne fra andre der måtte opleve det samme som nævnt i dette indlæg.

Er der bestemte stedder, eller når du laver noget specifikt, i systemet du oplever lange svartider?

Den browser man bruger kan også have lidt at sige om hvordan man oplever hastigheden på e-conomic.

Vi forsøger selvfølgelig altid for at være optimeret til nyeste browsere så alt kører så smooth som muligt, men der er stadig nogle browsere der vil opleves som hurtigere end andre. Det kunne f.eks. være browsere som Google Chrome eller Mozilla Firefox. De er begge gratis.

Det kan være du allerede bruger en af disse browsere men lad os til at starte med prøve dette. :)

Og som sagt må andre også meget gerne byde ind hvis de oplever det samme.

Med venlig hilsen

Philip Kofod-Nielsen

Online regnskabsprogram

besvaret 2 Jan, 2014 Spørgsmål af Philip Kofod-Nielsen (17,700 points)
Det er i forbindelse med afsendelse af fakturer og oprettelse af kunder.

Arbejder på Mac med FF
besvaret 2 Jan, 2014 Spørgsmål af scanboat (350 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”