forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Omregnet valuta på faktura

0
Vores regnskab er som udgangspunkt i EUR men vi udsteder også fakturaer i DKK.

På de fakturaer der udstedes i DKK vil vi (også) gerne have vist beløbet i EUR da indberetning til T&S sker af den enkelte faktura i EUR

Nogen der har et godt forslag til hvordan det kan løses?

Jeg kan se at der når en varer oprettes i DKK vises EUR beløbet i feltet "Avance" (nu har vi ingen kostpris på varerbeløbet så derfor svarer avance direkte til omregnet beløb) - kunne man få vist Avance på fakturaen?
spurgt 25 Dec, 2013 i Spørgsmål » Fakturalayout af scanboat (350 points)
status opdateret 27 Dec, 2013 af Heidi Christensen

1 Svar

Hej Scanboat,

Det er desværre ikke muligt at få beløb vist i både DKK og EUR på ens fakturaer. Det er heller ikke muligt at få vist avancen.

Listen over dynamiske felter som der findes i fakturalayoutet er følgende:

[FakturaNr]

[Overskrift]

[Tekst1]

[Tekst2]

[TotalBeloebNetto]

[MomsBeloeb]

[TotalBeloebBrutto]

[OrdreNr]

[DatoDag]

[DatoMaaned]

[DatoAar]

[FirmaCVRNr]

[FirmaBank]

[FirmaBankRegNr]

[FirmaBankKontoNr]

[ProjektNr]

[ForfaldDatoDag]

[ForfaldDatoMaaned]

[ForfaldDatoAar]

[TotalRabat]

[TotalNettoMomsfrit]

[TotalNettoMomspligtigt]

[MomsSats]

[Valuta]

[ValutaKurs]

[VoresRef]

[OevrigRef]

[TotalBeloebKroner]

[TotalBeloebOere]

[OCRLinie]

[BetalingsBetingelser]

[ProjektNettoIndtilFak]

[ProjektNettoTotal]

[FirmaGiroNr]

[FirmaSWIFTKode]

[FirmaIBANNr]

[LeveringsDatoDag]

[LeveringsDatoMaaned]

[LeveringsDatoAar]

[DeresRef]

[VoresRef2]

[LeveringsAdresse]

[LeveringsPostNr]

[LeveringsBy]

[LeveringsLand]

[LeveringsBetingelse]

[DatoDag2]

[DatoMaaned2]

[DatoAar2]

[TotalAntal]

[TotalBruttoVaegt]

[TotalNettoVaegt]

[TotalRumfang]

[FirmaNavn]

[FirmaAdresse1]

[FirmaAdresse2]

[FirmaPostNr]

[FirmaBy]

[FirmaLand]

[FirmaTelefon]

[FirmaFax]

[FirmaMobilTelefon]

[FirmaWWW]

[FirmaEmail]

[BetalingsID]

[ForfaldDatoAar2]

[ForfaldDatoDag2]

[ForfaldDatoMaaned2]

[LeveringsDatoDag2]

[LeveringsDatoMaaned2]

[LeveringsDatoAar2]

[BetalingsID16]

[EANLokationsNr]

[InterntKonteringsNr]

[DeresRefExternID]

[TotalMiljoeAfgift]

[TotalEmballageAfgift]

[ProjektNavn]

[ProjektBeskrivelse]

[TotalBeloebKontrolCiffer]

[FradragsBeloeb]

[SamletMomsBeløbGrundvaluta]

[FordelingsTekst1]

[FordelingsTekst2]

[FIKreditorNr]

[KundeAdresse]

[KundeAttention]

[KundeAttentionExternID]

[KundeBy]

[KundeCVRNr]

[KundeEmail]

[KundeLand]

[KundeNavn]

[KundeNr]

[KundePostNr]

[KundeSaldoPrFakturaDato]

[KundeTelefon]

[SideAntal]

[SideNr]

Med venlig hilsen

Heidi Christensen


Online regnskabsprogram
 

besvaret 27 Dec, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”