forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brug egen email adresse til at sende fakturaer

+1
Det er ret problematisk at fakturaer sendes med email adressen "post@e-conomic.dk" af 2 grunde:

1. Mange af mine udenlandske kunder sletter emails som spam - de har ingen ide om hvem e-conomic er og stoler ikke på en .dk adresse

2. Det er en del af et firma's branding at sende alt korrespondance med egen email adress.

Lige nu skal jeg derfor manuelt gemme hver faktura som pdf lokalt, åbne min email client, oprette og skrive en ny email, vedhæfte og send. Det er tidskrævende og uhensigtsmæssigt.

Jeg vil forslå i finder en løsning som enten åbner en standard email i min email client eller tilader mig at bruge en custom email adresse inde fra E-conomic til at sende fakturaer.
spurgt 20 Dec, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af Chris Hindenburg (230 points)
opdateret 20 Dec, 2013 af Heidi Christensen
Bakker 100% op - det er noget I virkelig bør flytte op på "To do" listen. Og få løst hurtigst.
Det kan ikke være korrekt at vi skal benytte addONs til en masse penge for at få en løsning.

2 Svar

Hej Chris,

Tak for dit forslag.

Som udgangspunkt er det ikke noget der vil blive ændret for nærværende, men da e-conomic tilbyder et åbent API, har vi en integrationspartner, som har lavet en løsning i forhold til ovenstående ønske.

Det er integrationen MailChimp som kan gøre, at du sender mails via e-conomic med en valgfri afsenderadresse. Du kan se mere om integrationen her. Håber du kan bruge denne løsning i stedet, så du bliver fri for at sende til dig selv og videresende fra din egen mail klient :)

God jul :)


Med venlig hilsen

Heidi Christensen


Online regnskabsprogram
 

besvaret 20 Dec, 2013 Forslag af Heidi Christensen (18,930 points)

Hej Chris

Alternativt kan du se på vores app emailadministrationhttp://www.e-conomic.dk/apps/e-mailadministration

Appen fungere som et faneblad inde i din e-conomic brugerflade.  

Du har mulighed for at sende ordre, tilbud og faktura ud med din egen mail adresse, som dine kunder kan svare på - Du modtager selv en bcc så du har en bekræftelse på at have afsendt mailen.

En yderlig mulighed i vores app er at du kan ændre navnet på PDFen du sender ud til dine kunder.

Du er velkommen til at kontakte mig for mere info eller en test hvis du ønsker det: mhp@itnvision.dk

Mvh

Morten


Med venlig hilsen

Morten Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 20 Dec, 2013 Forslag af mhp (3,540 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”