forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Bogføring i nyt regnskabsår 2014

0
Når man har oprettet regnskabsåret 2014, kan man så bogføre i det selvom 2013 ikke er afsluttet?
spurgt 19 Dec, 2013 i Spørgsmål » Andet af mmalling (910 points)
status opdateret 19 Dec, 2013 af Heidi Christensen

1 Svar

Hej mmalling,

Det ultrakorte svar: Ja!

Det lidt længere svar: Ja, du kan både bogføre i 2013 og 2014 uden det skaber nogle problemer for dig eller dit regnskab - e-conomic holder selv styr på hvad der hører til hvilket regnskabsår ud fra datoen du angiver på selve fakturaen/posteringen :)

God jul.

Med venlig hilsen

Heidi Christensen

Online regnskabsprogram

besvaret 19 Dec, 2013 Spørgsmål af Heidi Christensen (18,930 points)
opdateret 29 Dec, 2013 af Heidi Christensen
Det vil sige at jeg kan bogføre i 2014, og vente med at afslutte 2013 til februar som jeg gjorde i mit tidligere system, og så overføres alt fra 2013 som normalt ved årsafslutning??
Ja, det er korrekt :) du kan sagtens bogføre videre i 2014 og vente med at afslutte 2013 til du er klar til det :)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”