Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udskriftsparametre

+2
Der findes en del udskrifter i e-conomic, men mange af dem mangler f.eks. udskriftsparametre og udskriftsdatering.

Tag f.eks. en omsætningsstatistik. Det, vi får at vide, er, at det er for debitorer/varer/medarbejderer og en valgt periode. Men intet om f.eks. fra/til debitorgruppe, debitorinterval, fra/til afdeling, fra/til varegruppe eller fra/til medarbejderer eller, om rapporten omfatter betalte/ikke betalte fakturaer.

Det er intetsigende, og igen et eksempel på, at der mangler drevne og praktiske folk i staben hos e-conomic. Høje uddannelser er godt, men praktisk håndværk er det, der giver resultaterne.

Derfor opfordrer jeg e-conomic til en grundig gennemgang af alle rapporter, så vi brugere kan spare kuglepennen, når der skal laves dokumentation til videreforarbejdning.
i Forslag » Andet af (26.5k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Erik

Jeg er med på at der er et informationsniveau som kan være højere.

Jeg vil gerne tage den med videre til vores prioriteringsmøde og lade den stå åben til afstemning.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Helt ærlig. Kan nogen i Jeres organisation være i tvivl om, at udskrifterne skal være valide, relevante, oplysende osv.

Hvad skal vi ellers bruge Jeres system til ud over at klaske tal ind i nogle felter. Jeg er da hele tiden gået ud fra, at e-conomic skal udvikle sig til mere end et bogføringsprogram; men at det også skal være oplysende og danne grundlag for nogle driftsøkonomiske beslutninger. Men jeg tager åbenbart gruelig fejl..

Hvem er det, der skal stemme på forslaget, hvor mange jaér kræves der, og hvor stor en procentdel af brugerne har "stemmeret"?