forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af sendt "Bestilling"

+4
Der mangler mulighed for at ændre en "Bestilling" efter den er sendt (som i ordre).

Der kan være brug for at tilføje diverse tillæg fra leverandør så som fragt og hvis der bliver bekræftet alternative varer, mængder m.v.
spurgt 27 Nov, 2013 i Forslag » Lager af Peter Storm (250 points)
status opdateret 12 Apr, 2018 af Jesper Mieritz
Knap til "Ophæv send status" som i Ordre, ønskes.

Vi er nye i e-conomic, men vi har også brug for at kunne ændre i en bestilling efter den er sendt.
Hej Peter og Tage :)

Jeg er klar over, at det efterhånden længe siden i bragte dette forslag op. Jeg vil på trods af det alligevel lige gøre jer opmærksomme på, at det nu er muligt at ophæve sendt-status på en bestilling, der endnu ikke er modtaget.

Jeg håber i stadig har brug for denne funktion. Rigtig god dag :)

3 Svar

Vi kunne også bruge en sådan funktion.

besvaret 2 Dec, 2013 Forslag af Stine Asby Andersen (220 points)
Meget enig.

Det giver ofte forvirring hos leverandøren at de skal modtage en bestilling med helt nyt referencenummer, hvis blot man har en rettelse.
besvaret 5 Dec, 2013 Forslag af JBK (1,090 points)
Vi mangler rigtige mange gange muligheden for at ændre en bestilling efter den er sendt, dvs. en knap til "Ophæv Sendt Status"

Det er et meget stort ønske fra vores side at e-conomic indfører denne muligheden i bestilling så det er tilsvarende den mulighed man har i Salg/Ordre

mvh
Hej Peter :)

Jeg kan se, at vi aldrig har vendt tilbage på dette indlæg - det vil jeg gerne undskylde for.

Vi har dette forslag på et andet indlæg og for, at have det hele samlet vælger jeg, at lukke dette som en "kopi" af det andet indlæg.

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 13 Mar, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”