forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Reply e-mailadresse ved udsendelse af faktura mv

0
Hej,

Der burde i Stamoplysninger være et felt til "Reply-email adresse", til brug

når kunder trykker reply i deres e-mail program.

Når en af vores kunder trykker reply efter at have modtaget en faktura på e-mail, ønsker vi

IKKE at modtage denne på den e-mail adresse der ellers kan tastes ind i Stamoplysninger.

Mvh

Henrik
spurgt 14 Nov, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af H.D.Hansen (160 points)
status opdateret 14 Nov, 2013 af Lasse Bager

3 Svar

Hej Henrik

Det er præcis det felt som kontakt mail adressen benyttes til.

Er det fordi i der har en anden mail adresse som er den som skal præsenteres på jeres fakturaer?

For nærværende vil det ikke være aktuelt, men vi arbejder hele tiden på at gøre mail flowet mere gennemsigtigt og brugervenligt - så jeg kan ikke afvise at det kommer på et senere tidspunkt, men vi vil ikke specifikt udvikle dette.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram
 

besvaret 14 Nov, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Hej Lasse,

Ja, vi ønsker ikke at den e-mail adresse som præsenteres nederst på fakturaer og breve mv. er den som svares tilbage på.

Mvh

Henrik
besvaret 14 Nov, 2013 Forslag af H.D.Hansen (160 points)
Så er der kun en mulighed - skriv den email direkte i layoutet sådan at den ikke hentes i systemet og så kan i taste en anden i feltet. Det er desværre eneste løsning lige nu

Hej Henrik

Jeg vil gerne henlede din opmærksomhed på vores email app til e-conomic. 

Her opretter du selv den afsender adresse du synes passer, hvis du har flere brugere med hver deres afsender mail kan det også lade sig gøre.

Når du bruger den app så har kunden jo mulighed for at returnerer/svarer på din mail og du vil naturligt modtage kundens mail.

Samtidig med, at du sender en email har du mulighed for at modtage en bcc af mailen så du har styr på at den er sendt mv.

Du kan læse lidt mere om app´en på følgende link:

http://itnvision.dk/e-conomic-loesninger/emailadministration

eller du er velkommen til at kontakte os på telefon 7025 7600 eller mail salg@itnvision.dk


Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 14 Nov, 2013 Forslag af Per Holm Pedersen (18,020 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”