forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Upload / Mail / DragDrop kontakter til debitordatabase

0
Jeg har en del klienter igennem butikken og oplever at flaskehalsen i et ellers effektivt system er at indføre debitordata.

Det ville skønt, hvis man kunne trække disse data ind på en mere elegant måde end at indtaste - drag'n'droppe et vcf kort på opret debitor - sende en mail til systemet, der så opretter debitoren. Eller noget i den stil.

Mvh. Anders.

www.AltOmADHD.dk
spurgt 7 Nov, 2013 i Forslag » e-conomic generelt af andersronnau (370 points)
status opdateret 7 Nov, 2013 af Lasse Bager

1 Svar

Hej Anders

Hvordan oprettes dine klienter?

Såfremt de udfylder en formular eller lignende så kan du via apiet oprette dine debitorer.

Du kan også samle op på dem i et excel ark og indlæse dette efterfølgende hvis det er nemmere for dig på den måde.

Mht. at lave en drag-n-drop oprettelse  - så vil vi ikke teknisk kunne lave en løsning som tager højde for al relevant information på de mange forskellige formater som disse kommer i - så det er beklageligt ikke en løsning vi vil kunne supportere.

Med venlig hilsen

Lasse Bager

Online regnskabsprogram

besvaret 7 Nov, 2013 Forslag af Lasse Bager (34,940 points)
Hej Lasse

Tak for svar. Jeg har klienter i en coachpraksis. Mit bookingsystem giver ikke mulighed for at eksportere data desværre.

Jeg kommer nok til at fortsætte med håndindtastning, - og så et excelark en gang i mellem, når jeg laver undervisning med større hold.

Mvh. Anders.
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”