Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Upload / Mail / DragDrop kontakter til debitordatabase

0
Jeg har en del klienter igennem butikken og oplever at flaskehalsen i et ellers effektivt system er at indføre debitordata.

Det ville skønt, hvis man kunne trække disse data ind på en mere elegant måde end at indtaste - drag'n'droppe et vcf kort på opret debitor - sende en mail til systemet, der så opretter debitoren. Eller noget i den stil.

Mvh. Anders.

www.AltOmADHD.dk
i Forslag » Andet af (370 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Anders

Hvordan oprettes dine klienter?

Såfremt de udfylder en formular eller lignende så kan du via apiet oprette dine debitorer.

Du kan også samle op på dem i et excel ark og indlæse dette efterfølgende hvis det er nemmere for dig på den måde.

Mht. at lave en drag-n-drop oprettelse  - så vil vi ikke teknisk kunne lave en løsning som tager højde for al relevant information på de mange forskellige formater som disse kommer i - så det er beklageligt ikke en løsning vi vil kunne supportere.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
Hej Lasse

Tak for svar. Jeg har klienter i en coachpraksis. Mit bookingsystem giver ikke mulighed for at eksportere data desværre.

Jeg kommer nok til at fortsætte med håndindtastning, - og så et excelark en gang i mellem, når jeg laver undervisning med større hold.

Mvh. Anders.