forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Flere felter under kunder

+2
Opråb om forslag til muligheden for flere felter når der oprettes en kontakt,

1 felt mere til et yderligere navn, da kunden kan ha et firma navn og så en kontakt person navn. - Som ikke skal bruge en kontakt person plads.

1 felt mere til et yderligere telefon nr.
spurgt 6 Nov, 2013 i Forslag » Andet af Benjaminovervad (160 points)
status opdateret 17 Sep, 2014 af Camilla Jesswein

4 Svar

Hej Benjamin.

Tak for dit indlæg.

Jeg har ikke hidtil hørt dette har været et stort ønske fra vores kunder, men kan godt se at dette for nogle vil give mening.

Jeg vil derfor lade dit forslag stå, så andre bruger kan stemme på det. Dette hjælper os til at se hvor stor interesse der er for dette :)

Med venlig hilsen

Christina Heckmann

besvaret 13 Nov, 2013 Forslag af christinaheckmann (13,440 points)
Et felt kunne være søgefelt (dagligt kaldenavn):

 

ex. "Hans Peter Hansen", kalder man i det daglige "HPH"

og ville gerne søge på dette uden at den skriver kaldenavnet

Hej Benjamin

Vi har nu haft dit indlæg op og vende ved vores prioriteringsmøde. smiley

Der blev her taget beslutning om, at det ikke vil blive implementeret i systemet. som Christina også kommer ind på kigger vi her på efterspørgslen efter nye felter og her har der ikke været den rette efterspørgsel efter dette.

Fremadrettet vil vi have dette i mængde og kommer der øget respons på det så går vi ind og kigger på det igen.


Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Sep, 2014 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
Super ide - vi har også brug for flere felter til kunderne - gerne med mulighed for at vi selv kan navngive felterne og vælge type :-)

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

besvaret 6 Feb, 2015 Forslag af Jens Kirk (7,880 points)
Jeg synes at det er så forkert, at E-conomic finder det irrelevant, at der skal være flere kundefelter at vælge i mellem. Alle firmaer kunne da have stor gavn af at der netop muligheden for at oprette flere kundefelter til segmentering :-)

Jeg har derfor oprettet denne: http://forum.e-conomic.dk/15102/udbygning-kan-e-conomic-blive-mere-crm-mindet

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

besvaret 12 Feb, 2015 Forslag af Jens Kirk (7,880 points)
opdateret 12 Feb, 2015 af Jens Kirk
overvejes× 115
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”