Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Att.: Peter Friis

0
Hej igen Peter

Ja din hotline kan desværre ikke hjælpe mig i "land" med mine betalinger. Systemet bogfører efter forfaldsdato hvis jeg betaler en faktura for sent. Dette mener jeg i bør arbejde lidt på at udvikle. Det er ikke særlig smart at skulle sidde og rette 30-50 betalinger - 1 linje af gangen.

Hvorfor kan det heller ikke automatisk tage højde for kreditnotaer ?? Dette er også en tidsrøver. Og så mangler jeg stadigvæk at systemet kan håndterer kontantrabatter. I må da kunne sætte det sådan op at rabatten trækkes af beløbet før moms.

Jeg føler lidt jeg er banket tilbage til stenalderen når man har prøvet at arbejde i Navision Attain :-)

Mvh

Betina von Wildenradt

Brdr. Tygesen
lukket
i Spørgsmål » Andet af (310 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Jeg har måske den løsning du søger!

 

Markér de betalinger du vil foretage, eksporter dem uden at lave en kasseklade, vælg foretag alle betalinger d. (dags dato).

 

Nu går du ind i "vis eksporterede betalinger", her kan du se at alle betalinger nu er sat efter dags dato, nu krydser du alle af og laver "ekspoter betalinger", her med kasseklade.

 

Slet herefter alle posterne i "de eksporterede betalinger", så den er klar til næste gang.

 

Når du åbner din kladde, er alle betalinger sat til dags dato, og de er lige til at bogføre.
Spørgsmål af (2.7k points)
valgt som bedste svar af 🔒